21. novembra 2012

Čo nosí v kozmetickej taštičke beauty blogerka?

Kozmetická taštička je pre ženu niečo posvätné - aspoň by malo byť. Sú to predsa produkty, ktoré využívame dennodenne a ktoré by sme mali starostlivo vyberať. Každá z nás v nej nosí niečo iné a predsa sa v mnohom podobajú. Zaujímalo by vás, čo obsahuje taká kozmetická taštička začínajúcej blogerky? V prvom rade musím povedať, že nerada nosím so sebou veľa vecí, takže v mojej taštičke nájdete len nevyhnutnosti na každodenné líčenie. Keďže ja som typ, ktorý sa nejako nezúčastňuje spoločenských akcií, vystačím si s denným líčením.




Základom všetkého je u mňa kvalitný make-up. Priznám sa, že som pomerne dlho hľadala značku, ktorá mi sadne, ale nakoniec sa to podarilo. Víťazom sa stal Affinitone Mineral od Maybelline New York. Odtieň 10 Ivory so žltkavým nádychom mi perfektne sedí, navyše zakryje všetky nedokonalosti mojej pleti. Navyše je tento make-up vybavený ochranným faktorom SPF 18, takže sa nemusím báť ani letného slniečka. Affinitone mineral neobsahuje oleje, je tekutý a má vynikajúce krycie schopnosti. Balenie má štandardne 30ml a pri (skoro) každodennom používaní vydrží viac ako 6 mesiacov.



Druhou vecou, na ktorú nedám dopustiť je korektor 3v1 od Oriflame, ktorý v sebe skrýva tri farby - zelenú proti začervenaniu, žltú na kruhy pod očami a univerzálnu telovú. Výhodou týchto viacfarebných korektorov je, že si presne namiešate odtieň podľa svojej pleti. Hoci som spomínala, že make-up, ktorý používam má výborne krytie, občas sa stane, že väčšiu vyrážku potrebujem ešte trocha zamaskovať. Na druhej strane musím korektoru vytknúť jedinú chybičku a síce, že pri nanášaní prstom sa doň môže dostať pomerne veľa nečistôt, ktoré sa potom automaticky prenášajú aj na pleť. Hoci je samozrejmosťou, že si ruky pred nanášaním make-upu a korektoru dôkladne umyjem mydlom, nikdy sa nevyhnete malej nečistote, ktorá sa vám na ruky dostane. Ale späť k technickým vlastnostiam korektoru. Napriek tomu, že by sa mohlo zdať, že balenie 3x1g (každá farba 1g) je pomerne malá, nie je tomu tak. Korektor s radosťou používam už vyše roka a stále ho mám dosť, až sa bojím, že ho do dátumu spotreby ani nestihnem celý použiť.



Číslo tri v mojej kozmetickej taštičke je púder Match perfection od Rimmel London. Rovnako ako make-up, aj tento kompaktný púder som si zvolila v odtieni 100 Ivory. Musím povedať, že napriek rovnakému názvu odtieňu sa nejedná o totožné farby. Púder Match Perfection je o čosi tmavší než make-up Affinitone Mineral. Púder je "dvojposchodový" - prvé poschodie tvorí samotný púder a pod ním nájdete šikovne ukryté zrkadielko a hubku na jeho nanášanie. Ja ale uprednostňujem štetec, takže aj ten nosím stále so sebou. Na obale púdru sa dočítate, že sa má spotrebovať do 30 mesiacov od otvorenia. Logicky vám však tak dlho púder nevydrží. Ja ho používam približne 4 mesiace a v strede púdru som už narazila na dno, takže si v najbližšej dobe budem musieť zakúpiť nový. A či siahnem znova po tejto istej značke? To sa ešte uvidí! Zatiaľ som na ňom neobjavila nič, čo by mi vyslovene vadilo, ale zase na rozdiel od make-upu Affinitone Mineral ma ani nechytil za srdce.



Štvrtou vecou, ktorá mi robí spoločnosť na každodennej ceste za krásou je mascara Studio lash 3D volumythic od Miss Sporty. Priznám sa, že veľmi neholdujem značke Miss sporty a k tejto špirále som sa dostala len náhodou, keď som si doma zabudla svoju vyvolenú riasenku Volume Million Lashes od L'Oréal Paris. Špirála Studio Lash 3D Volumythic má krásny žiarivý žltý obal, ktorý vás zaujme hneď na prvý pohľad. Hrebienok je silikónový a tie ja milujem! Za cenu necelých 3€ robí táto maskara zázraky. Nie je tak dobrá ako Volume million lashes, ale nie je na zahodenie. Riasy krásne predĺži a dodá im objem. Jedinou jej nevýhodou je, že pri nanášaní sa mi dosť často stáva, že sa mi otlačí o dolné viečko, preto je potrebné chvíľu po nanesení nežmurkať. Čo sa týka odlíčenia, maskara ide dole veľmi pekne aj obyčajnou teplou vodou.



Číslo päť medzi mojou kozmetikou je paletka dvanástich očných tieňov od H&M, ktorú som dostala na Vianoce od ex-priateľa. Spoločne sme ju vybrali v H&M a obsahuje 12 krásnych farieb s pomerne dobrou pigmentáciou. Najčastejšie využívam biely, zlatistý a bronzový tieň, no nepohrdnem ani modrými tieňmi, ktoré sa hodia na večer. Trocha menej využívam fialové a odtiene. K paletke sú pribalené dva obojstranné penové aplikátory, no rovnako ako pri púdri, aj tu uprednostňujem kozmetické štetce.



Hoci gélovú očnú linku od Catrice mám veľmi rada, k jej používaniu sa až tak často nedostanem. Je to najmä z dôvodu, že ráno väčšinou nestíham do školy a tak musím jej nanášanie odložiť nabok. Ak však idem za priateľom, očná linka je to, čo nesmie chýbať. Čierno-čierna farba krásne zvýrazní moje oči a drží ako pribitá. K tejto linke som si zakúpila obojstranný štetec na očné linky, takisto od Catrice. Na jednom konci sú typické skosené štetinky, druhá strana zase ponúka tenký okrúhly štetec.



Poslednou vecou, ktorú u mňa nájdete je balzam na pery a rúž. Pred pár mesiacmi som od strýka dostala balzam Bebe young care, ktorý je veľmi príjemný a má krásnu vôňu. Tento balzám vyrába firma Johnson & Johnson. Pery príjemne hydratuje a chráni ich pred popraskaním. Rúž v elegantnom striebornom balení je dielom značky Artistry. Dostala som ho k narodeninám od tety a hoci viac než rúže zvyknem používať lesky na pery, tento rúž som si po prvom použití zamilovala. V krásnom odtieni apricot blossom prepožičia perám úžasnú farbu a vzhľad. Najlepšie na ňom je, že pod neho nemusím aplikovať balzám, nakoľko samotný rúž pery pekne hydratuje a tie potom nepôsobia sucho a unavene. Rúž na perách dlho vydrží a pri pití nápojov sa nezmaže.



A čo vy, aké sú vaše obľúbené kozmetické výrobky, bez ktorých sa vaša kozmetická taštička nezaobíde? Preferujete jednu konkrétnu značku dekoratívnej kozmetiky alebo ste si od každej značky obľúbili len zopár kúskov? Podeľte sa o svoje skúsenosti s ostatnými čítateľkami! :)


13 komentárov:

  1. Kde by sa dal zohnať ten rúž? :)

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, rúž je značky Artistry, ktorá sa dá kúpiť prostredníctvom Amway, buď to u obchodného zástupcu (dílera) alebo cez e-shop. Nie som si ale istá, či konkrétne tento je ešte v ponuke. :-)

      http://www.artistry.com/
      http://www.artistry.com/how-to-buy
      http://www.amway.sk/

      Odstrániť
  2. strašně se mi líbí ta taštička:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tastickaje krasna :) tiez som po nej pokukovala,ale nemala som pri sebe hotovost...a ked som sa po nu vratila uz sm ju nenasla...az sa cudujem,ze sa ti tam tolko vela veci zmesti,pretoze mne sa zdala dost malicka :) paleta korektorov od oriflame je super a maskara takisto..u mna tromfla aj drahsie znacky :) tvoj blog som objavila len dnes,ale uz teraz sa mi velmi paci a idem si posmejdit vsetky tvoje prispevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, v podstate je fakt malá, ale miesta je v nej kopec, čo je skvelé,lebo nič viac nepotrebujem keď idem niekam na pár dní.. :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)