24. novembra 2012

Flora by Gucci - parfém, na ktorý nezabudnete

Hneď na začiatok musím povedať, že som človek, ktorý uprednostňuje elegantné vône a v mojej zbierke nenájdete žiadnu voňavku, ktorú kúpite v Tescu za 14€. NIE! Všeobecne neznášam lacné vône, ktoré na tele vydržia dve hodiny. Som zástankyňou kvalitných parfémov, ktoré si ráno nastriekam a keď sa večer vraciam zo školy, stále ich na sebe cítim. Mojím obľúbeným parfumom sa stala Flora by Gucci.

Flora by Gucci (eau de parfum, 75 ml) 


Základom tohto parfému je santal a pačuli, srdce tvorí osmanthus s ružou hlava v sebe ukrýva vôňu citrusov a pivonky. Flora by Gucci je vôňa venovaná ženám, ktoré sú už v živote trochu ďalej a vedia čo od neho očakávajú. Tento parfém na tele vydrží celú večnosť a ohúri nejedného muža. Aj toho môjho som ulovila práve na túto vôňu. ;-)

Parfém od Gucciho rada používam v priebehu celého roka, predovšetkým na jeseň a v zime. Hoci počas horúcich letných dní ho často vymením za ľahšiu sviežu vôňu, večer opäť siaham práve po tomto parfume. Napriek tomu, že je tento parfém výrazný, nepôsobí vtieravo. Je elegantný, decentný a ľahko zapamätateľný. Dá sa povedať, že táto vôňa je neprehliadnuteľná.

Ako som už vyššie načrtla, hodí sa skôr pre vyzretejšie ženy. Na mladých tínedžerkách, ktoré sa rady chodia baviť do zafajčených pubov a na diskotéky by vyznel smiešne. Som toho názoru, že každá vôňa je určená pre konkrétny typ ľudí a na elegantné vône musí človek dospieť. Parfém Flora by Gucci je určite tou najlepšou vôňou, ktorú môžete žene darovať.

3 komentáre:

  1. Flora je už dlhšiu dobu na mojom wishliste, snáď sa k nej čoskoro dopracujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to vôňa, do ktorej sa oplatí zainvestovať. Stačí si ju ráno raz strieknuť a vydrží do večera. Ja ju používam deň čo deň už niekoľko mesiacov a ešte stále mám viac ako polovicu :-)

      Odstrániť
  2. A aj balenie je krásne :) Mojím obľúbencom je Premier Jour od Niny Ricci :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)