3. marca 2013

Odfláknutý korektor 2v1 od Oriflame

Už dlhšie som sa dokopávala k tomuto článku a stále som ho len odkladala, pretože bude o produkte, ku ktorému si akosi neviem nájsť cestu. Reč bude o čajovníkovom korektore Oriflame. Je to už poriadne dlho, čo som si tento korektor objednala. Zaujal ma práve svojou dvojitou funkciou. Mám pocit, že značka Oriflame ako prvá prišla na náš trh (rozumej dostupný nám smrteľníkom) s viacfarebným korektorom. Okrem tohto korektoru s čajovníkovým olejom ponúka firma Oriflame tiež korektor 3v1, ktorý som spomínala v jednom z predošlých článkov. Dnes vám prinášam recenziu na Tea tree corrective stick.





Hneď na úvod musím povedať, že na prvý pohľad vyzerala korekčná tyčinka fakt sľubne. Neskôr sa ukázalo, že prvé zdanie môže klamať. Vezmem to pekne po poriadku, aby v tom nebol chaos. Prvé čo mi prekážalo, bol spôsob aplikácie. Keďže je korektor rozdelený na dve polovice a je v tyčinkovej forme, nikdy sa vám nepodarí naniesť len jednú farbu. Ďalšou nevýhodou tejto formy je, že ak používate jednu farbu častejšie ako druhú, tak sa vytvorí veľkostná nevyrovnanosť medzi jednotlivými časťami (ktorú si mimochodom môžete všimnúť aj na prvej fotke) a nanášanie bude ešte horšie - bez prstov alebo štetca to jednoducho nepôjde. Sklamanie číslo dva sa dostavilo hneď, keď som použila béžový korektor - keď som na pleť naniesla vrstvu ďalšieho prípravku, korektor sa vyparil do neznáma. Takže som na zakrytie nedokonalostí musela zvoliť iný prípravok. Mám pocit, že hoci sa jedná o korektor v tyčinke, jeho konzistencia nie je úplne tuhá. Pripadá mi, akoby bol v jednom kuse roztopený, čo samozrejme znemožňuje jeho udržanie na problematickom mieste, ktoré potrebujete zakryť. Už z týchto mojich slov zrejme chápete, prečo som ho prestala používať a v kozmetickom kufríku mi trčal až doteraz. Namiesto toho, aby som ho používala pri líčení, som sa rozhodla, že využijem len zelenú časť korektora - teda tú, ktorá obsahuje čajovníkový olej. Na vyčistenú pleť som si nanášala čajovníkový korektor aby som sa rýchlejšie zbavila akné, avšak nečakajte zázraky - obsah čajovníkového oleja v produkte nie je nijako závratný, takže to berte len ako doplnkovú liečbu.


Na druhej fotke si môžete všimnúť, že korektor je skutočne akejsi kašovitejšej konzistencie. Jednoducho sa neustále topí, čo je vidieť aj na pokožke. Jeho nanášanie pre mňa vôbec nebolo pohodlné, navyše rýchlo z pleti zmizol a teda krytie nestálo za nič. Poslednou vecou, ktorá mi na tomto produkte vadí je, že vrchnák z tyčinky po dlhšom používaní zvykne sám skĺznuť. Nestáva sa to síce vždy, ale aj tak to človeka nepoteší. Bohužiaľ tento produkt bol pre mňa jedným veľkým sklamaním a znova si ho rozhodne neobjednám. U mňa by nedostal ani jeden bod, ale nevravím, že iným ľuďom nebude vyhovovať. Určite si naň prečítajte viac recenzií a rozhodnite sa sami, prípadne ak poznáte niekoho, kto ho vlastní, poproste ho o vyskúšanie. :)

1 komentár:

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)