1. júna 2013

Garnier Pure Fruit Energy gél + peeling


Značku Garnier používam už dlhé roky, no tentokrát s ich produktami nemám dobré skúsenosti. Pred niekoľkými mesiacmi som si kúpila energizujúci čistiaci gél a energizujúci peelingový gél z oranžovej línie Garnier Pure Fruit Energy.




Garnier Pure Fruit Energy - energizujúci čistiaci gél
Výrobca na obale produktu píše: Energizujúci čistiaci gél Garnier Pure Fruit Energy bol vyvinutý pre zmiešanú až mastnú pleť s nedokonalosťami (prebytok kožného mazu, rozšírené póry, mdlá pleť), ktorá potrebuje účinné a príjemné denné čistenie. Jeho penové zloženie obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá odstraňuje nečistoty, čistí a sťahuje póry pre redukciu nedokonalostí. Výťažky grepu, granátového jablka a derivát vitamínu C na prebudenie pleti. Energizujúcu vôňu s ovocnými a citrusovými podtónmi. 

Tento produkt používam už zhruba dva-tri mesiace a spokojná s ním nie som ani náhodou. Vzhľadom k tomu, že je tento čistiaci gél určený pre zmiešaný až mastný typ pleti, človek by akosi prirodzene očakával, že pleť po ňom naozaj ostane čistá a svieža. Teda vlastne ona taká aj ostane, ale len dve hodiny. Po dvoch hodinách som totiž pociťovala opätovný vznik vrstvy kožného mazu na mojej tvári. Dovoľujem si povedať, že tento produkt tvorbu kožného mazu u mňa skôr podporil, ako jej zabránil. Pod stiahnutím pórov si ja osobne predstavujem niečo iné ako nepríjemný pocit betónovej masky na tvári. Presne takto by som totiž opísala účinky Garnier Pure Fruit Energy čistiaceho gélu. Po umytí tváre týmto produktom mám na tvári neopísateľne nepríjemný pocit. Tento pocit je až tak nepríjemný, že pleť si musím nakrémovať aj niekoľkokrát počas krátkej doby. Pokiaľ ide o redukciu nedokonalosti, tak by som povedala, že tento produkt je presným opakom toho, čo sľubuje. Nehovoriac o tom, že mi ani kúsok nepomohol pri mojich momentálnych problémoch s akné. O tých sa síce výrobca nezmienil, ale nemal by čistiaci gél aspoň kúsok pomôcť pri nedokonalostiach tohto typu? Nie je práve podstatou predchádzania vzniku akné práve pravidelné čistenie pleti? Doteraz som si myslela, že áno. 

Garnier Pure Fruit Energy - energizujúci peelingový gél
Na obale sa v podstate dočítate presne to isté ako to bolo u čistiaceho gélu. Že je určený pre zmiešaný až mastný typ pleti so sklonom k nedokonalostiam, že jeho peelingové zloženie s kyselinou salicylovou je obohatené o peelingové čiastočky, ktoré hĺbkovo uvoľňujú nečistoty, sťahujú póry a pomáhajú redukovať nedokonalosti. Že obsahuje výťažky z grepu, granátového jablka a derivát vitamínu C na prečistenie pleti, jej stimuláciu a obnovu jasu. A nezabúdajme ani na citrusovú vôňu. 

A opäť som strašne nespokojná. Rovnako ako pri čistiacom géle, aj tento peeling vo mne po použití navodzuje pocit, že kožu na hlave mám o číslo menšiu ako lebku. Už len ten najmenší pohyb mimickými svalmi vo mne vyvoláva strašne nepríjemný pocit, priam neznesiteľný. Tvár opäť musím zachraňovať hrubou vrstvou krému. Nemôžem si pomôcť, ale jednoducho mám po týchto dvoch produktoch neskutočne suchú pleť, akoby zo mňa vyžmýkali všetku medzibunkovú tekutinu. Je to niečo hrozné. Skutočne horší pocit som na pleti ešte hádam ani nezažila. A opäť musím podotknúť, že už po pár hodinách je moja pleť opäť mastná, čo je presným opakom toho, čo oba tieto produkty sľubujú! 

Pokiaľ ide o ovocnú vôňu s citrusovými podtónmi, tak tá sa mi na začiatku používania fakt páčila. Prešiel týždeň-dva a tá vôňa mi pripadá strašne silná, až vtieravá. Nehovoriac o tom, že ani zďaleka nepripomína prírodné ovocie, ale jasný chemický mix s umelým náznakom čohosi, čo sa chce podobať na citrusy. Proste hrozné. 

Cena oboch produktov sa ako u väčšiny pleťovej kozmetiky od Garnier pohybuje okolo 4-5€, pričom čistiaci gél má 200ml a peeling 150ml. Oranžová farba obalov vo mne spočiatku vyvolala príjemný pocit sviežosti, ktorú koniec koncov sľubuje aj výrobca. Výsledkom však v mojom prípade bolo sklamanie na celej čiare. Tieto výrobky si už nikdy nekúpim a prosím, nedávajte mi ich ani zadarmo. Len by ste ma naštvali.

Hodnotenie produktov - 4 alebo ooops, tak toto veľmi nevyšlo

17 komentárov:

  1. To je zajímavé. Mám ten čistící gel a jsem spokojená. Pleť mám normálně mastnou, ale po použití tohoto gelu není mastná až tolik. Póry mi stáhne. Akné se mi netvoří a masku mi také nedělá - opláchnu vodou a vše ok. Dobře se mi s ním i odličuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spolubývajúca s ním je tiež spokojná, ale mne absolútne nesadol :-( Už len ten príšerný pocit totálne vysušenej pokožky, ktorý po ňom mám a o dve hodiny už som zase mastná.. no proste hrozné za mňa..

      Odstrániť
    2. Zuzana Stanko : Možno nemáš presne taký istý tip pokožky pre aky je produkt určený !

      Odstrániť
    3. Vždy používam produkty na zmiešaný až mastný typ pleti a takýto zásadný problém som nikdy nemala ;-)

      Odstrániť
  2. Milé zhodnotenie, že ani zadarmo :D Ja ich kozmetiku moc nemusím, zatiaľ mi zakaždým len podráždila pleť, takže ďakujem, Garnier neprosím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preto ja investujem do prirodnej kozmetiky (a najma netestovanej na zvieratach). Toto by som neskusala ani zadarmo i ked by som necitala tuto negativnu skusenost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde skúšala som aj produkt z prírodnej kozmetiky, ale dopadlo to podobne. Spokojnosť nula bodov, ako sa hovorí.. Vieš mi odporučiť nejaký konkrétny výrobok alebo značku prírodnej kozmetiky, ktorá je fakt dobrá? Ďakujem

      Odstrániť
    2. No, samozrejme, ze spokojnost s kozmetikou (ci skor s konkretnym vyrobkom) je vec hodne individualna, ale ja nedam dopustit na vecicky ako je LUSH alebo MANUFAKTURA :) Konkretne vyrobky su samozrejme podla potreby toho ktoreho spotrebitela. Mas skusenost s tymito znackami?:)

      Odstrániť
    3. Obe značky poznám, ale na vlastnej koži som ich zatiaľ nevyskúšala. Zatiaľ som len ako darček kúpila otcovi Manufaktura vínnu sadu. Ďakujem za tip, popozerám si ich ponuku a hádam ma nejaká pleťová kozmetika osloví :-)

      Odstrániť
    4. LUSH zial uz nie je na SVK k dostaniu, ale dnes uz nie je taky problem sa k tomu dostat :) Este mi napada The Body Shop, kde je cokoladovy telovy peeling, ktory je skratka uzasny!:) Z Manufaktury ma nadchol napriklad balzam na vlasy z pivnej rady, je skvely. A z LUSHu si oblubeny produkt vybat proste nedokazem. Zboznujem ich balenia, specificke vone, pristup k zivotnemu prostrediu a samozrejme kvalitu, ktoru ponukaju. Ale to je uz o tom, co kto od kozmetiky ocakava.
      Tak som rada, ze som ta mozno trosku inspirovala a tesim sa ak tu uvidim recenziu na nejaku prirodnu vecicku :) Pekny vecer ;)

      Odstrániť
  4. A to som si plánovala presne tento čistiaci gél kúpiť. Dobre, že som stihla prečítať túto recenziu. Ďakujem za ňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi musím ale poznamenať, že možno nesadol len mne. Moja spolubývajúca aj vyššie komentujúca Denn sú spokojné, tak neviem.. Skús si radšej nájsť viac recenzií, ale pre mňa to je fakt príšerný výrobok toto. ;-)

      Odstrániť
  5. Konkrétne tieto produkty som nepoužívala, ja používam od Garnier len Pure Active Čistiace tonikum proti akné 200 ml a som spokojná, po pár dňoch mi pleť vždy vyčistí, samozrejme, že v období menštruácie sa mi to vždy vráti, lebo hormóny sú hormóny a mnohé veci s tým spojené, ale naozaj sa nesťažujem :) Nie každému sadne ten istý prípravok, preto treba hľadať ten správny.
    Prajem úspešnú "cestu" k nájdeniu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám od Garnier čistiaci gél ale ten modrý, neviem presne radu a som spokojná, chcela som vyskúšať aj tento oranžový ale teraz neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikto vám nepotvrdí že kozmetický produkt sadne každému. Sme proste každý iní a to sa týka aj kozmetiky ktorá je pre pleť určená. Samotná značka Garnier ako aj iné značky negarantujú spokojnosť všetkým. Radšej už tieto produkty nepoužívaj a siahni po iných kľudne aj tej istej značky! Takže nemusíte zmeniť rozhodnutie kupovať tento produkt ! Bud budeš patriť medzi tie, ktorej tento produkt sadne ako uliatej a budeš s ním spokojná , alebo budeš patriť medzi tie ktorím to nevyhovuje!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím ! Určite je to pravda ! Mne náhodou sedí ! :D

      Odstrániť
    2. Presneee ! je to uzastny gel aj ked mi sedi, napriklad mojej kamaratke nie ! súhlasim s tebou ! :D :P :*

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)