22. júla 2013

Vodeodolná maskara a tekutá linka na prázdniny pri bazéne

Vy viete, že milujem leto, more, pláž, šantenie vo vode a hnedookých Talianov. A takisto viete, že s diagnózou "beauty blogerka" chcem, musím a mala by som byť stále krásna a upravená. V piatok odchádzam do Talianska a už teraz vám viem s určitosťou povedať, KOHO alebo skôr ČO si do tašky zabalím ako prvé!






Áno, reč je o skvelej dvojke od Miss Sporty, ktorá nesie názov Pump up booster WP! Vďaka tímu ľudí z Miss Sporty sa mi dostalo tej pocty, že môžem recenzovať maskaru a očnú linku z tejto novej série. Na úvod by ste mali vedieť, že ako maskara, tak i očná linka sú vodeodolné (WP - waterproof). Hrebienok špirály Pump Up Booster Waterproof je navrhnutý tak, aby riasam dodal nielen vytúženú dĺžku, ale aj 12-krát väčší objem. Okrem toho táto riasenka obsahuje špeciálne vyživujúce sérum, vďaka ktorému budú vaše riasy zdravšie a silnejšie už po prvom mesiaci používania. To všetko vďaka kolagénu, hydrokeratínu a vitamínom A a E. Aby toho nebolo málo, výdrž oboch produktov po nalíčení je nekonečná!


Poznáte ten pocit, keď je vonku milión stupňov a vy máte dojem, že sa vám potia ešte aj oči?! Tak to mám pre vás vynikajúcu správu - prívlastok waterproof, teda vodeodolné, nosia oba tieto produkty právom! Nezáleží či ste v bazéne, sprche, mori alebo sa len potíte v slovenských horúčavách, líčenie s touto dvojicou stále skvele drží, vďaka čomu nebudete v strese a úplne bez obáv si môžete užívať dovolenku a pekných chlapcov s ich sexi telami pri bazéne ;-)

Pokiaľ ide o samotné produkty, priznám sa, že som sa spočiatku obávala maskary a to z jedného jediného dôvodu - som zvyknutá na silikónové kefky a táto maskara má hrebienok klasický - hrubý s hustými štetinami. Našťastie môj pocit sa vytratil po prvom ťahu. Videla som, že sa mi s maskarou dobre pracuje a môj strach úplne zmizol. Iste, chvíľu to trvá zvyknúť si na niečo nové, ale trvalo mi to len pár sekúnd. Myslím, že každá z nás vie, ako sa jej najlepšie maskara nanáša. Niektoré uprednostňujú pohyb zdola hore, iné zo strany na stranu, niektoré aplikujeme len jednu vrstvu, ďalším dievčatám sa páči hrubšia viacnásobná vrstva špirály. Za seba môžem povedať, že sa mi osvedčil postup pri otvorenom oku zdola hore a následne pri zavretom oku zhora dole. Pre ešte lepší výsledok môžete použiť klieštičky na riasy a následnú aplikáciu maskary.


Očná linka je vybavená dlhou rúčkou, vďaka čomu sa s ňou pohodlne pracuje. Ako som už niekoľkokrát povedala, s očnými linkami sa príliš nekamarátim. Popravde, očná linka Pump up booster je prvá tekutá očná linka, s ktorou sa mi dobre pracuje aj bez tréningu. Chcem tým povedať, že som rovnú a peknú linku vytvorila už na prvý pokus. S inými očnými linkami som mala vždy problém - buď sa mi očná linka otlačila na viečko, alebo bola krivá či rovno abnormálneho tvaru. Tekutá očná linka Pump Up Booster je ale iná! Jej štetec je dostatočne (ale nie príliš!) hrubý a pevný a vďaka jeho poddajnosti sa s ním skvelo pracuje. Nezabudnite, že pred použitím treba očné linky zľahka pretrepať. Farba na štetci vydrží počas celého tvorenia očnej linky a nie je nutné ho neustále namáčať. Ľahko s ním vyčarujete tenké očné linky, ale problém nebude ani s tučnými. Jednoducho je to len na vás a vašom vkuse.

Záverom by som zhrnula, že práve v tomto letnom období vaša kozmetická taštička nevyhnutne potrebuje vodeodolných pomocníkov na líčenie. Vodeodolná dekoratívna kozmetika Pump Up Booster 24H Waterproof  od spoločnosti Miss Sporty je lacná a kvalitatívne výborná. Ľahko sa s ňou pracuje, očné linky sú tip-top a špirála riasy krásne predĺži, nadvihne ich až o 70% a dodá im objem po akom túžili. Riasy takmer nezlepuje, takže nehrozí, že budete vyzerať, ako by ste pavúkovi ukradli nožičky.

Hodnotenie produktov - 1 alebo must-have produkty



4 komentáre:

  1. Ja som miss sporty používala už dávnejšie, teda myslím vodeodolnú maskaru aj tekutú linku a musím povedať že sú jedny z najlepších čo sa týka vodeodolnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem to len potvrdiť.. Napr. Rimmelka ma sklamala čo sa týka tvarovania rias, ale aj vodeodolnosti.. Miss Sporty podľa mňa robí skvelé špirály a tie ceny sú neskutočné. Je to proste kvalitná značka,dosť sa zmenilo za tých pár rokov. :)

      Odstrániť
  2. Zasa si mi dala do hlavy chrobáka :D Asi sa musím zastaviť v drogérii :) Vyzerajú super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa zastav, stojí to za to ;-) A hlavne to nie je žiadna závratná suma a výsledok je skvelý, takže by bola škoda vyraziť na prázdniny k vode bez tejto dvojice :)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)