20. júla 2013

Veľká paleta 180 očných tieňov

Moju novú paletu 180ks očných tieňov zo stránky BeAngel.sk ste už mohli vidieť v návode na opravu rozbitých očných tieňov. Keďže staviam svoj blog na kvalite článkov, recenzie na produkty prinášam vždy až po dlhodobejšom používaní. Mnohé z vás mi posielajú e-maily s prosbou o radu pri výbere palety očných tieňov a niektoré z vás zaujíma konkrétne táto paleta. Paleta očných tieňov je tretím najvyhľadávanejším produktom na mojom blogu a aj z tohto dôvodu som sa rozhodla pristúpiť na spoluprácu s e-shopom BeAngel.sk, ktorému patrí moja veľká vďaka za poskytnutie palety na zrecenzovanie. Dnes konečne prišiel deň, kedy si môžete prečítať dlho očakávanú recenziu na veľkú paletu očných tieňov.





E-shop BeAngel ponúka niekoľko druhov paliet s očnými tieňmi, ktoré sa hodia ako pre začiatočníčky, tak i pre skúsenejšie slečny. Všetky sady pôsobia veľmi elegantne a každá z nich obsahuje matné očné tiene na každodenné nosenie, ale i lesklé farby pre výnimočné momenty ako sú svadby, večierky, halloween a podobne.



Spoločnosť BeAngel mi zaslala veľkú paletu 180ks očných tieňov, ktorá sa skladá z troch plátov po 60ks očných tieňov. Tieto pláty sú uložené na sebe v elegantnom čiernom puzdre, ktoré ich chráni pred poškodením. Kvôli lepšej manipulácii s očnými tieňmi sú na krajoch púzdra zárezy, vďaka ktorým sa jednotlivé palety lepšie vyberajú. Spodná paletka je vybavená stužkou.




Ako som už spomenula, táto paleta obsahuje 180 lesklých a matných profesionálnych očných tieňov v studených i teplých farbách. Je vhodná ako pre domáce, tak i pre profesionálne líčenie. Tiene sú zoradené do skupín podľa odtieňov, pričom dve palety pozostávajú z pestrých farieb a jedna paleta je tvorená nude odtieňmi. V palete nechýbajú základné biele tiene a viacero čiernych tieňov, ktoré sú veľmi pekné v kombinácii s výraznými farbami. Samotné očné tiene sú dobre pigmentované a pohodlne sa nanášajú. Ak navyše použijete podkladovú bázu pod očné tiene, predĺžite trvácnosť líčenia a zvýraznite jednotlivé farby. Líčenie tak bude sýtejšie a výraznejšie.






























Ako môžete vidieť na fotografiách, paleta poskytuje mnoho odtieňov z každej farby, medzi ktorými sú väčšie i menšie rozdiely, tým pádom sa dá vytvoriť krásne vytieňované líčenie očí. Väčšina tieňov dobre kryje už v prvej vrstve, tie najsvetlejšie odtiene budete musieť naniesť aspoň v dvoch vrstvách (v prípade ak nepoužívate bázu pod očné tiene). S tieňmi sa veľmi dobre pracuje, pri nanášaní na očné viečko neprášia a dobre sa rozotierajú. Pokiaľ ide o výdrž očných tieňov, po nalíčení očí sa nemusíte obávať, že sa vaše dokonalé líčenie po hodine zmení na šmuhu zliatych tieňov v záhybe viečka, či dokonca na nahé líčenie. Práve naopak, výdrž týchto tieňov ma veľmi milo prekvapila a dovolím si tvrdiť, že ich kvalita je podstatne vyššia ako kvalita palety očných tieňov, ktorú mám z H&M. Pred mojim veľkým nákupným dňom som použila tiene z tejto palety, behala som celé dopoludnie po meste a keď som sa poobede vrátila domov, očné tiene stále držali na mieste.

Neuveriteľnou výhodou tejto veľkej palety sú jej malé rozmery. Každý očný tieň je dostatočne veľký, ale pritom samotná paleta nezaberá veľa miesta. Je to práve vďaka šikovnému uloženiu jednotlivých plátov s tieňmi na sebe. Tým paleta dosahuje rozmery 23 14,5 2,5cm (š v), takže s ňou môžete pohodlne cestovať a mať ju tak vždy poruke.

Pokiaľ ide o cenu, palety očných tieňov kúpite na stránke slovenského fashion & beauty 
e-shopu BeAngel výrazne lacnejšie, než v ktoromkoľvek inom slovenskom e-shope.. Za najväčšiu paletu (180ks očných tieňov) zaplatíte 25,90€, pričom za poštovné neplatíte (je zahrnuté v cene). Pri porovnaní s inými e-shopmi ušetríte s BeAngel nemalé peniaze. Za rovnaký model palety očných tieňov, avšak v počte 120ks zaplatíte na stránkach Simos.sk 33,50€ (na stránkach BeAngel paletu so 120ks očných tieňov kúpite za 17,90€) a za model 180ks e-shop damskysen.sk pýta dokonca 39,00€ + poštovné.

Pokiaľ to mám zhrnúť, paleta 180ks očných tieňov je skvelý pomocník pre každú ženu, ktorá nemôže do kozmetiky investovať niekoľko stoviek eur. Ak navyše rovnako ako ja píšete kozmetický blog a líčenie vás baví, tento produkt by vám nemal chýbať. Spočítajte si koľko peňazí by ste investovali do jednotlivých očných tieňov alebo do malých quattro paletiek, k tomu prihliadnite na ich skladovanie a balenie pri cestovaní a uvidíte, že po kúpe takejto veľkej palety s mnohými očnými tieňmi ju už nebudete chcieť za nič vymeniť. Je skvelá nielen svojou cenou a malými rozmermi, ale i výdržou líčenia a komfortom pri práci s ňou.

15 komentárov:

  1. Všechny odstíny vypadají krásně :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie tiene sú krásne :)) kamarátka má paletu, ale len 90 tieňov. Aj to je dosť, ale toto je luxus :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, veď mi to aj dalo zabrať všetky tie krásne farby nafotiť. Keď som si na to konečne našla čas, tak bolo príšerné svetlo, takže som zasa musela čakať niekoľko dní na pekné počasie...

      Odstrániť
  3. Ja som si také objednala z ebay a vyšlo ma to do 10e :) Ale s očnými tieňmi som ja osobne veľmi spokojná, vždy mi aj dlho vydržia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem povedať, že čo sa týka pomeru cena - kvalita - počet očných tieňov, tak sú takéto paletky bezkonkurenčné.

      Odstrániť
  4. Tieto paletky ma vždy nesktutočne fascinujú a lákajú. Mám doma podobnú (100ks) z e.l.f.-u, ale nejak sa mi zdá málo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som kedysi nad paletkou uvažovala ale vždy som si to rozmyslela, teraz ma to už zas vďaka tebe láka, no ako sa poznám do večera ma to prejde a radšej si kúpim viac iným produktov na zrecenzovanie :D Ale vyzerá vážne zaujímavo a zaujala ma aj jej výdrž a hľavne cena prekvapila :)

    www.myself-romi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale očné tiene využiješ stále.. Inak okrem tejto recenzie mám v pláne začať fotiť líčenia, prvé už mám nafotené, takže keď sa vrátim z dovolenky, bude článoček :)

      Odstrániť
  6. Už dlhšiu dobu uvažujem nad touto paletou, no momentálne mám toľko tieňov že by to bola asi zbytočná investícia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ti dojdú, určite si ju kúp, ja som sa do nej zamilovala :)

      Odstrániť
  7. Tak tie by som neodmietla :D Väčšina by mi asi bola totálne zbytočná, ale je to krásne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa práve páči, že je na výber toľko odtieňov. Je to skvelé keď sa venuješ líčeniu trocha intenzívnejšie, či už kvôli blogu, alebo sa tým živíš... Ale aj pre osobné použitie je veľmi dobrá.. :)

      Odstrániť
  8. I really love your blog.. Very nice colors & theme.

    Did you develop this website yourself? Please reply back as
    I'm wanting to create my very own blog and would love to learn where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!
    Review my webpage ... jamon serrano

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)