31. októbra 2013

Ako zbavujem vlasy chlóru, piesku a morskej soli

Hoci je leto už za nami a letné dovolenky si väčšina z nás užila na výbornú, mám tu pre vás skvelý tip na šampón z limitovanej letnej edície od Balea Professional. Zámerne o ňom píšem až teraz, pretože to, že je určený pre vlasy slnkom namáhané neznamená, že sa dá využiť len v lete! Reč je o After sun shampoo + spülung, ktorý je ešte stále v predaji a nájdete ho v regáli s letnou kozmetikou na opaľovanie.





Tento šampón som si kúpila pred odchodom na letnú dovolenku práve z toho dôvodu, že moje vlasy nie sú zvyknuté na celodenný pobyt na slnku, soľ v morskej vode a piesok na pláži. Táto veta vám napovedá, že ide o špeciálny šampón určený hlavne pre dovolenkové obdobie. Využijete ho však aj mimo sezónu, pretože vlasy očistí aj od chlórovej vody, takže tie z vás, ktoré sa rady čvachtajú v krytých bazénoch aj počas jesene a zimy, by si tento šampón a balzam v jednom určite mali kúpiť. Ale poďme pekne po poriadku.


Balea Professional šampón a balzam na vlasy 2v1 After Sun neobsahuje silikóny, je vybavený antistatickým komplexom, je vyrobený s jemnými tenzidmi, čo sú povrchovo aktívne látky a je šetrný k pokožke hlavy. Jeho úlohou je intenzívne ošetriť vlasy, ktoré boli napríklad pri príležitosti letnej dovolenky vystavené intenzívnemu slnku, morskej vode, piesku či chlóru v bazéne. Keďže ide o šampón a balzam na vlasy v jednom, šampón účinne vlasy očistí od všetkého zlého a balzam im dodá stratenú silu, lesk a uľahčí rozčesávanie. Šampón a balzam After Sun od Balei obsahuje extrakty z papáje a obľúbený kokosový olej, ktoré sa spolu starajú o intenzívnu výživu vlasov. Vlasy sú tak na dotyk jemnejšie, na pohľad lesklejšie a čo je hlavné, sú krásne hydratované. O ochranu vlasov pred slnkom sa starajú obsiahnuté UV filtre.


Žlto-modré balenie v sebe ukrýva vôňu, ktorá je veľmi príjemná, jemná a nevtieravá. Po vysušení sú vlasy prevoňané na niekoľko hodín. Objem balenia je 250ml, čo bohate postačí pre celú rodinu pri štandardnej dĺžke dovolenky (rozumej 2-3 týždne). Ja som šampón používala sama a tak mi vydržal od konca júla až po začiatok októbra. Výhodou tohto šampónu je, že vďaka svojmu ľahkému zloženiu vlasy zbytočne nezaťažuje a nemastí. Aplikácia je rovnaká ako pri všetkých šampónoch - jemne vmasírujeme do mokrých vlasov, necháme chvíľu pôsobiť a dôkladne opláchneme. Ľahké, rýchle a účinné! Po použití tohto produktu výrobca odporúča použiť ešte intenzívnu kúru po opaľovaní pre obzvlášť intenzívne hydratujúce ošetrenie, taktiež od Balea Professional. Osobne si myslím, že táto kúra by sa mala použiť hlavne ak sú vaše vlasy suché či poškodené. Pri ostatných typoch vlasov až taká nutná táto kúra podľa mňa nie je, ja osobne som ju nepoužívala a vlasy boli aj tak dobre hydratované. Dermatologicky testované, vyrobené v Nemecku! :)

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)