6. novembra 2013

Kakaová Ziaja a ja - vyhladzujúce telové mlieko a krém na ruky

Dobré ránko dámy, 

dnes tu pre vás mám hneď takto zrána dve kakaové lahôdky - jedno telové mliečko a jeden krémik na ruky. Oba produkty mi zaslala spoločnosť Ziaja, za čo jej patrí moje veľké ba až obrovské ďakujem. Prečo? Čítajte ďalej, všetko potrebné aj nepotrebné vám rada prezradím!




Od prírody patrím k typu žien, ktoré milujú všetku kozmetiku, dekoratívnu, pleťovú, telovú... Proste všetko! Doma mám zásoby také, že by z nich vyžilo minimálne jedno poschodie nášho internátu, avšak mojim veľkým nedostatkom je zanedbávanie starostlivosti o pokožku tela. Áno je to tak, s telovými mliekami sa síce kamarátim keď ich vidím vyložené v regáli v drogérii, no na mojej domácej poličke ostávajú akosi nepovšimnuté. Sú tam, vlastne je ich tam veľa, ale ja ich akosi ignorujem. Zlom nastal až v momente, keď mi Ziaja poslala balíček s kakaovou líniou - tieto vecičky sú totižto tak nádherne voňavé, že im proste nedokážem odolať a používam ich poctivo každý deň, čo sa samozrejme odrazilo aj na tom, ako moja pokožka vyzerá. A práve preto to veľké úvodné ďakujem :-)

Na úvod - čo je to vlastne kakaové maslo, kde sa berie a na čo je dobré? Kakaové maslo je tuk, ktorý sa získava lisovaním kakaových bôbov. Je plné antioxidantov, teda pomáha vyrovnávať a vyhladzovať nedostatky na pokožke a zlepšuje jej sfarbenie. Ziaja línia kakaové maslo chráni pokožku pred UV žiarením, dodáva jej pocit vlhkosti a zabraňuje nadmernej strate vody. O kakau sa navyše šepká, že spomaľuje proces starnutia. ;-)


Dámy, po dočítaní tohto článku sa oblečte a vybehnite do drogérky ovoňať (a kúpiť!!!) tento zázrak. Neviem ani slovami opísať ako neuveriteľne nádherne voňajú produkty Ziaja z línie kakaové maslo. Je to niečo neopísateľné, niečo tak lahodné, že ich máte chuť spapať. Keby mi to dovoľoval čas, tak by som sa natierala týmito krémami každú chvíľu. Avšak nič netreba preháňať a tak používam kakaové telové mlieko raz denne, vždy večer po sprche. Krém na ruky mi ale nikto nezakáže, mám ho so sebou jednoducho stále. Ráno si umyté ruky nakrémujem pred odchodom do školy, krémik šupnem do kabelky, v škole ho ešte niekoľkokrát vytiahnem počas dňa, večer  keď prídem po celom dni zo školy ho vyložím na stôl a ešte sa ním párkrát nakrémujem. Mňam mňam, milujem ho! Je skvelý! 


Oba tieto produkty majú veľmi pekné jednoduché obaly, telové mlieko je vybavené pumpičkou, za čo Ziaju silno silno chválim! Manipulácia s ním je tak omnoho pohodlnejšia, nemáte celú fľaštičku zamastenú od telového mlieka, nemusíte ju stále dvíhať, obracať a vylievať prípravok na seba. Namiesto toho si ju jednoducho položíte na stôl/vaňu/umývadlo, napumpujete do dlane potrebné množstvo telového mlieka a rozotriete ho po tele. Pumpička je navyše "uzamykateľná", takže pri cestovaní sa nemusíte báť žiadnej nehody. Objem telového mlieka je 400ml. Telové mlieko s kakaovým maslom je určené pre dievčatá a ženy od 17 rokov až po kategóriu 50+, takže ho môžete používať spolu s vašou maminou. Jeho úlohou je pleť samozrejme hydratovať, no okrem toho aj zlepšiť jej pružnosť. Krém je mierne hustejšej konzistencie než ostatné telové mlieka, ktoré doma mám, no to vôbec nebráni jeho pohodlnému nanášaniu. Skôr by som povedala, že je to výhoda, lebo mi nesteká po celom tele a dobre sa s ním pracuje. Do pokožky vsiakne takmer okamžite, nádherne ju prevonia a zanechá ju akoby prirodzene žiarivú, lesklú. Pokožka je na dotyk pekne premastená, nie však nechutne mastná, čo je pre mňa pri telovej kozmetike jeden z najdôležitejších faktorov. Pocit hydratácie trvá dlhé hodiny, vlastne ani nemám potrebu natierať sa až do ďalšieho dňa a keď sa večer po sprche natriem vyhladzujúcim telovým mliekom s vôňou kakao, ešte ráno po prebudení z pokožky cítim sladučkú vôňu.



Krém na ruky rovnako ako predošlé vyhladzujúce telové mlieko obsahuje kakaové maslo a je doplnený o olej Canola. Úlohou tohoto krému na ruky je regenerácia lipoštruktúry pokožky. Takisto by mal výrazne zmäkčiť a vyhladiť pokožku dlaní, posilniť nechty a znížiť ich sklon k štiepeniu a lámavosti.


Predovšetkým v období, kedy sme vystavené prechodu z teplého letného počasia do chladného jesenného počasia sa môže znížiť kvalita pleti, vlasov ale i nechtov. U seba tento jav skutočne pozorujem, moje nechty nie sú v takej kondícii, akú by som si predstavovala, viac sa mi lámu a celkovo pomalšie rastú. Práve z tohoto dôvodu som veľmi rada, že Ziaja krém na ruky z línie kakaové maslo myslí aj na túto nepeknú vlastnosť našich nechtov a napráva ju. V mojom prípade sú nechty po 3 týždňoch používania tohto šikovného krému na ruky skutočne pevnejšie a menej sa lámu. 


Čo je ale hlavné, pokožku na rukách mám kvôli zlej vode na internáte veľmi suchú a tak jej musím takmer po každom umytí rúk dopriať poriadnu hydratáciu. Tento krém to však zvláda na výbornú, ruky ostávajú jemné, hladučké, hydratované a samozrejme krásne voňavé. Aj pri tomto produkte som si všimla, že zanecháva pokožku na pohľad žiarivejšiu, má skrátka lepšiu farbu, celkovo vyzerá pokožka po použití týchto výrobkov zdravšie. Spomeniem ešte že objem Ziaja krému na ruky je 80ml, krém na ruky s kakaovým maslom a olejom Canola je určený pre vek 17+



Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Ak to mám zhrnúť a bodovo vyjadriť, tak oba tieto produkty vám odporúčam, získavajú odo mňa 10 bodov z 10 možných, takže plný počet, všetky palce hore. Sú voňavé, výborne hydratujú, pokožku rozžiaria, vyhladia, proste je to zázrak, že vôbec takto dokonalé produkty existujú a sú skutočne lacné!!! Cena krému na ruky Ziaja z rady kakaové maslo je 3,29€ a za telové mlieko s kakaovým maslom zaplatíte len 5,89€. Navyše ich môžete použiť aj na masáže, pri ich nádhernej vôni sa úplne uvoľníte, zrelaxujete a zabudnete na všetky starosti. Nakoniec ešte kde tieto malé veľké poklady kúpite - produkty Ziaja sú dostupné napríklad v obchodných domoch Tesco, 101 drogérii, Hypernove a u nezávislých predajcov.


PS: Hneď v prvý týždeň používania týchto dvoch produktov som si do obchodu utekala kúpiť (pretože som proste nemohla odolať!!!) aj pleťový krém a krémové sprchové mydlo Ziaja z línie kakaové maslo, takže môžete zhruba o dva týždne očakávať ďalšie recenzie na kakaovú Ziaju.

PS2: Ospravedlňujem sa za kvalitu fotografií, v počítači mi ich ukazuje v dobrej kvalite, ale po nahraní na blogger to šlo s ich kvalitou rapídne dole.. Bohužiaľ to neviem ovplyvniť :-/



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)