21. februára 2014

Krásne a zdravé vlasy s Aussie

Začiatkom decembra som sa zúčastnila skvelého blogerského stretnutia v Bratislave, kde som si užila kopec zábavy, spoznala niekoľko blogerok a konečne naživo zažila Lindu, ktorej blog pravidelne čítam. Stretnutie sa konalo pri príležitosti nadviazania spolupráce so spoločnosťou Aussie, ktorej produkty sú už takmer rok dostupné aj v slovenských DM drogériách. Všetko sa to začalo ešte v roku 1979, keď americký vlasový mág Tom Redmond pri svojej návšteve Austrálie onemel pri spoznaní všetkého toho exotického ovocia a prastarých liečivých postupov. Ohromený listami eukalyptu, kôrou čerešne a olejom z jojobových semien sníval o tom, ako tieto prírodné zázraky urobia zo ženských vlasov tú pravú korunu krásy. Jeho zázračný recept na krásne vlasy teraz môžete vyskúšať v pohodlí domova a to práve s produktmi značky Aussie.

zdroj obrázku




Každá z blogerok dostala na vyskúšanie rad podľa svojho typu vlasov. Keďže ako viete, sú moje vlasy suché, zničené a trápia ma rozštiepené končeky, vybrala som si rad Aussie Miracle Moist, ktorý pozostáva z troch výrobkov a to šampónu, kondicionéru a hĺbkového kondicionéru. S nadšením som sa pustila do testovania, pretože na Aussie produkty som počula zatiaľ len chválu, ale to čo sa stalo som naozaj nečakala. 


zdroj obrázku

Aby ste mi rozumeli - moje končeky na tom boli naozaj zle. Skúšala som už všemožné značky, oleje, spreje, masky ale nič mi dlhodobo nepomáhalo. Všetky produkty, ktoré som doteraz skúšala riešili problém len dočasne a to keď boli vlasy čerstvo umyté. Na druhý deň však už znova bolo vidieť aké sú moje vlasy zničené. Dokonca som rozmýšľala, že si vlasy nechám skrátiť o polovicu. A práve v tom čase ma oslovila Lenka, ktorá Aussie zastupuje. Tak som si vravela, že to bude moja posledná nádej a keď ani Aussie nepomôže, vlasy pôjdu definitívne dole! Našťastie sa ale stále pýšim dlhou hrivou. 


Zo stretnutia blogerok som odchádzala zvedavá a tešila som sa až tieto voňavé zázraky otestujem na vlastnej koži. Po večernej sprche som bola nadšená, použila som všetky tri produkty a keď vlasy vyschli, pustila som sa do skúmania mojich rozštiepených končekov. Produkty ma nesklamali, končeky boli zacelené, vlasy pekne hydratované. Čo ma ale presvedčilo o tom, že produkty Aussie sú naozaj iné, výnimočné, boli nasledujúce dni. Nielen že sa mi moje vlasy nemastili tak rýchlo ako pri všetkých ostatných šampónoch, ale zacelené končeky som mala aj keď moje vlasy neboli čerstvo umyté. Obvykle si musím na internáte vlasy umývať každý deň, kvôli tomu že je tu horšia voda ako som zvyknutá z domu. Avšak po použití Aussie vydržali moje vlasy nemastiť sa krásne 3 dni aj keď som ich zaťažila rovno tromi produktmi a to šampónom, kondicionérom a 3-minútovým zázrakom!!! Nechcelo sa mi veriť vlastným očiam. V Nitre som už štvrtým rokom, vyskúšala som všetky možné značky od Balei cez L'Oréal Paris, Garnier, Gliss Kur a ďalšie bežne dostupné v drogérii. Dokonca som si v kaderníckych potrebách kúpila šampón za 12€ od L'Oréal Professionnel a aj tak som ich musela umývať každý deň!!! Ale Aussie produkty skrátka zafungovali. 


Šampón Miracle Moist, ktorý je určený pre suché a zničené vlasy používam každý druhý-tretí deň. Obsahuje skvelý austrálsky makadamový olej, ktorý hydratuje, ošetruje a vyhladzuje poškodené vlasy. Šampón má nádhernú žuvačkovú vôňu, rovnako ako aj ostatné produkty z tohto radu. Je stredne riedkej konzistencie a má pekný žltý nádych. Oceňujem praktické uzatváranie fľašky na stlačenie, ktoré zamedzí vniknutiu vody do šampónu. Môžem povedať, že na moje dlhé vlasy stačí menšie množstvo šampónu, s ktorým vytvorím bohatú hustú penu. Som zvyknutá nechať šampón pôsobiť cca minútu, potom ho vypláchnem vlažnou vodou. Vlasy sa mi po tomto šampóne nemastia, vydržia čisté a jemné 2-3 dni. Celý prvý deň si dokonca držia krásnu Aussie vôňu sladkej žuvačky


Kondicionér Miracle Moist rovnako ako šampón obsahuje olej z austrálskych makadamových orechov. Používam ho spolu so šampónom 3-krát týždenne, nechávam ho niekoľko minút pôsobiť vo vlhkých vlasoch a potom ho zmývam podľa pokynov teplou vodou. Balzam má hustú konzistenciu, do vlasov sa dobre rozotiera. Nanášam ho hlavne do vrchnej polovice vlasov, nakoľko na končeky používam prevažne 3-minútový zázrak. 


Hĺbkový kondicionér 3 Minute Miracle Reconstructor je bohatý na výťažky z austrálskej medovky lekárskej. Je určený na poškodené vlasy a to je presne môj prípad. Používam ho dvakrát týždenne ako posledný krok starostlivosti o moje vlasy. Jeho úlohou je vyhladiť povrch kutikuly, pomôcť k obnove poddajnosti a lesku vlasov. Trojminútový zázrak od Aussie sa necháva pôsobiť 1-3 minúty, v závislosti od úrovne poškodenia vlasov. Spočiatku som ho nechávala na vlasoch pôsobiť 3 minúty, keďže boli moje vlasy viac zničené, no teraz keď sú na tom už lepšie, pôsobí mi tento zázrak vo vlasoch zhruba o polovicu kratšie. Keďže ho používam spolu s balzamom Miracle Moist, nanášam ho len do spodnej polovice vlasov, pričom sa sústreďujem najme na končeky. Hĺbkový kondicionér, ktorý poznáte pod názvom 3-minútový zázrak má stredne hustú konzistenciu a krásne vonia. Rovnako ako balzám ho vymývam teplým prúdom vody. Čo je na 3-minútovom zázraku zvláštne je jeho balenie. Fľaša nemá klasický vrchnák na aké som zvyknutá. Nové balenie je uzatvorené papierovou nálepkou, pod ktorou sa skrýva silikónová membrána, ktorá nedovolí kondicionéru vytiecť z fľaše, až pokým ju nestisnete rukou. Priznám sa, najskôr som mala obavy z toho, že kondicionér nie je uzatvorený vrchnákom, ale nikdy sa mi nestalo, že by bol vytiekol. Napokon považujem takúto silikónovú bariéru za ešte lepšie riešenie ako vrchnák, keďže stačí fľašu pohodlne položiť a nestarať sa o zatváranie. Veľmi šikovný nápad, určite by som ho uvítala na viacerých produktoch do sprchy. 




Vlasová kozmetika Aussie ma skutočne dostala. Rad Miracle Moist radím medzi TOP vlasové produkty, vlastne ich dávam na prvé miesto v rebríčku obľúbenej vlasovej kozmetiky. Som nesmierne rada, že som našla liek na moje zničené vlasy a že som nemusela siahnuť po kaderníckych nožničkách. Pri nedávnej akcii v DM-drogérii som využila možnosť zakúpiť si Aussie produkty so zľavou a teda som si kúpila celý tento rad do zásoby ako môžete vidieť na fotke hore. Odteraz dôverujem už len Aussie! :-) 


Hodnotenie produktov - 1* alebo moje sväté grály

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)