3. marca 2014

11 vecí, ktoré blogerky milujú a ja o ne nestojím

Prajem vám krásne pondelkové popoludnie! Určite ste si všimli, že rovnako rýchlo ako sa menia módne trendy, menia sa aj trendy v kozmetike a líčení. Vždy príde nejaká vlna, ktorá so sebou prinesie doposiaľ neznámu značku, z ktorej všetky blogerky v jednom okamihu padnú na zadok, no po 2 mesiacoch po týchto produktoch ani pes neštekne. Veľa blogerok má tendenciu podliehať týmto trendovým kozmetickým vlnám a často z toho vznikne 100 recenzií na jeden produkt uverejnených v priebehu dvoch-troch dní. Pre mňa osobne je to v poslednom čase veľká otrava! Preto som sa rozhodla vystúpiť z davu a nepodliehať hneď všetkému, čo sa dostane na naše regály. Chcete vedieť, ktorým produktom zatiaľ úspešne odolávam? Tak tu sú...



1. Elle & Vogue - tak to je presne to čítanie, ktoré som párkrát skúsila a stačilo mi. Články predovšetkým v Elle sú pre mňa maximálne neprínosné. Časopis zarába na desiatkach reklám od Versaceho, Prady a Dolceho.. Autori sa asi spoliehajú na to, že kým sa prelistujem na tridsiatupiatu stranu k prvému článku, budem už natoľko unavená, že mi bude jedno, že článok nemá absolútne žiaden hlbší význam. Ďakujem, ale svoje štyri eurá viem využiť aj lepšie. 

2. Tangle teezer - alebo zázračný kus plastu. Okrem sexy farebných kombinácií ma na tejto hračke pre veľké dievčatá nezaujalo nič a to doslova! So svojou kefou som maximálne spokojná, s rozčesávaním vlasov som nikdy problém nemala a ak náhodou áno, tak som použila sprej pre ľahšie rozčesávanie a bolo po probléme. 

3. Krabičky krásy - Ladybox ani Senzabox ma nelákali ani ako osobitné projekty a rozhodne ma nelákajú ani po tom, čo sa spojili. Často som narazila na negatívne ohlasy spôsobené malými baleniami, nevhodnými produktmi alebo úplne zlými odtieňmi. Peniaze vám však nikto nevráti a tak väčšina produktov ostáva nevyužitá v šuplíku.. Nie je logickejšie obetovať v obchode pár drobných navyše a vybrať si len tie produkty, ktoré chcem a potrebujem???

4. Baby lips Maybelline New York -  už len ten obal mi pripadá ako stvorený pre dievčatká v materskej škôlke.. Určite sú Baby lipsy must-have každého pedofila, ktorý na ne láka dievčatká v parku, ale ja vravím "Ďakujem, neprosím". 

5. Paletky Naked 1, 2, 3 od Urban Decay - k týmto hádam najslávnejším paletám očných tieňov sa vyjadrím len v krátkosti - strašná nuda... Neviem načo by mi bolo toľko nude odtieňov a hlavne si myslím, že môj potencionálny partner (záujemcovia hláste sa na 0904 xxx xxx) by si anilen nevšimol, či mám na sebe  kakaovo-hnedý alebo orieškovo-hnedý očný tieň. 


6. Chanel No. 5 - vôňa známejšia ako samotný Dalajláma, ktorú musí každá správna dáma z vyššej vrstvy mať. Jedného dňa pri návšteve parfumérie ma prepadla zvedavosť, čo na tomto parfume všetci vidia, tak som teda pričuchla. Mohli ste ma varovať nech to radšej nerobím a ostanem verná môjmu Guccimu, ktorý síce nemá takú úžasnú povesť, no vonia tisíckrát lepšie. 

7. Kozmetika Lush - všeobecne v Čechách už dlhé roky vychytená značka sa k nám nie a nie prebojovať. Avšak mám pocit, že sa kvôli tomu svet nezrúti. Už pri dávnejšom prezeraní ich webu som mala problém vybrať si viac ako 3 výrobky a doteraz nejako nechápem, prečo z nej sú všetci takí unesení. Oproti Lushu by som napríklad v takej Manufakture vedela nechať celý majetok a ešte sa aj celkom slušne zadĺžiť. 

8. Micelárna voda Bioderma - nie som si istá či blogerky naozaj tak milujú micelárku od Biodermy, alebo sa len nechcú vzdať Bioderma víkendov v Tatrách... Síce som si kúpila na vyskúšanie to mini-pidi balenie micelárky za účelom zistenia, či je to ozaj taký zázrak že si to dievčatá stále kupujú za šialené sumy, ale popravde nevidím v nej nič, čo by nemala napríklad Lirene micelárna voda, s ktorou som bola osobne veľmi spokojná. Možno ma pri dlhšom používaní Bioderma presvedčí, že si všetky tie chválospevy zaslúži, dovtedy ale pre mňa ostáva nepochopenou celebritou medzi pleťovou kozmetikou. 

9. Dekoratívna kozmetika ELF - pamätáte sa na časy, kedy na každom roku boli ELF produkty? Ja áno! A hoci som si elfiu stránku pozerala niekoľkokrát, nikdy som nič do košíka nevložila. To prvotné "AAAACH" sa síce sem-tam objavilo aj u mňa, ale necítila som pritom tú neodmysliteľnú túžbu vykúpiť celý e-shop na počkanie. A tak som Elf-u nikdy nepodľahla a asi som ani o nič neprišla. 

10. Clinique - nepýtajte sa ma prečo, ako, načo, začo.. proste neviem si pomôcť, ale táto značka nielenže ma neláka, ale je mi dokonca nesympatická. Sama netuším čím to je, ale je to proste tak a hotovo.



11. Dekoratívna kozmetika Make-up academy - MUA je značka, ktorú preslávili najmä jej paletky očných tieňov. Hoci som chvíľu mala nutkanie objednať si niektorú z nich, po krátkej aktivite mozgových buniek som usúdila, že hoci sa v každej paletke nájdu aspoň 3-4 tiene, ktoré ma zaujali, ani jednu z paletiek by som nebola schopná celú použiť. Iné kafe by to ale bolo, keby som si mohla vyskladať moju vlastnú paletu očných tieňov.. To by ste ma z ich e-shopu asi tak skoro preč nedostali. Zatiaľ ale patrím k menšine blogerok, ktoré palety MUA nejako extra neberú. 

Toľko môj anti-wishlist vyskladaný z blogerských pokladov. Budem veľmi rada, ak mi dole v komentároch necháte svoj názor prípadne sa podelíte o vašu skúsenosť s týmito produktmi a samozrejme nezabudnite pripísať, ktoré produkty zase nelákajú vás aj keď sú na dievčenských beauty blogoch často prezentované ako absolútne vychytávky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)