7. marca 2014

Garnier Pure línia proti akné

Ahojte! Teší ma, že v Nitre opäť vyšlo slniečko a ja mám znova chuť podeliť sa s vami o moje skúsenosti s pleťovou kozmetikou. Keďže som spotrebovala nejaké tie ďalšie mazátka na tvár, na svoje si prídu čitatelia, ktorých z času na čas trápi nejaký ten pupienok či trpia slabším akné. Na mušku som si vzala produkty pre starostlivosť o problematickú pleť od Garnieru a to konkrétne Garnier Pure 3 in 1 (gél, peeling, maska), Garnier Pure Active starostlivosť proti akné s 24 hodinovou hydratáciou a na záver Garnier Pure SOS korektor extra silný so zinkom, eukalyptom a vitamínom B3.



Všetky tieto produkty používam už niekoľko rokov, z času na čas sa k nim rada vraciam ak potrebuje moja pleť zmenu, toto sú moje už asi tretie balenia. Prvýkrát som Garnier Pure vyskúšala ešte na strednej škole, kedy ma akné trápilo najviac. Mojim najobľúbenejším produktom z tejto trojky proti akné je Garnier Pure 3v1, čo je čistiaci gél, peeling a pleťová maska v jednom. Možno si poviete ako sa dajú tieto tri funkcie skĺbiť v jednom produkte, ale Garnier to má vymyslené chytro. Pokiaľ si želáte využiť produkt ako gél na každodenné čistenie pleti, jednoducho ho stačí naniesť na vlhkú tvár a prstami tvár vyčistiť, potom už len opláchneme. Pre použitie ako píling nanášame na T-zónu (čelo, nos, brada), kde krúživými pohybmi pleť masírujeme, čím odstránime odumreté kožné bunky, nakoniec opláchneme. Ako masku môžeme Garnier Pure 3in1 použiť 2 až 3-krát týždenne a to tak, že ho po aplikácii na tvár necháme pôsobiť aspoň 3 minútky, kým trochu nestvrdne. Samozrejme dávame pozor v oblasti okolo očí. Opäť opláchneme vodou. Gél pleť vyčistí, peeling uvoľní póry a maska pleť krásne zmatní. 


3 v 1 gél + peeling + maska Garnier Pure je určený pre mastnú alebo zmiešanú pleť, ktorá je náchylnejšia k tvorbe nedokonalostí, prípadne sa leskne a trpí rozšírenými pórmi. Čistiaci gél obsahuje zinok, ktorý sa využíva práve pre svoju schopnosť redukovať tvorbu mazu, o intenzívne čistenie pleti sa postará výťažok zo Smithsonitu, ktorý takisto pomáha odstraňovať nedokonalosti. Keďže produkt slúži aj ako peeling, nájdeme v ňom malé zrniečka - pemzu, ktorá obrusuje pokožku čím odstraňuje staré bunky a necháva pleť krásne zdravú a rozžiarenú. Pridaný kaolín účinkuje pri použití tohto produktu ako masky. Kaolín ma za úlohu pleť zmatniť, čo sa mu rozhodne darí na výbornú. 

Garnier Pure 3v1 má hustú konzistenciu, je bielej farby s modručkými peelingovými zrniečkami. Vôňa u tohto produktu nie je ničím zvláštna, proste vonia zdravou pleťou. ;-) 
Balenie má 150ml a vydrží naozaj dlho. Spotrebovať ho treba do dvanástich mesiacov od otvorenia.


Garnier Pure Active starostlivosť proti akné s 24 hodinovou hydratáciou je vlastne pleťový krém na každodenné použitie. Mal by posilniť pleť a viditeľne obmedziť tvorbu kožného mazu, čím sa zlepšuje povrch pleti a pleť je rozjasnená. Extra zmatňujúca hydratačná textúra má dvojitú účinnosť proti akné: jednak redukuje vyrážky a čistí pleť vďaka antibakteriálnej kyseline salicylovej a takisto viditeľne zlepšuje kvalitu pleti a rozjasňuje jej farbu vďaka prírodným regeneračným aktívnym látkam. Po 24 hodinách by mala byť pleť intenzívne hydratovaná, po 5 dňoch vyzerať zdravšie, čisto a jasne a po 4 týždňoch používania je počet nedokonalostí viditeľne znížený. 

Za seba musím povedať, že pri prvom balení tohto pleťového krému som bola nadšená, aj keď sa mi na tvári objavilo akné, po zhruba troch dňoch používania krému Garnier Pure Active vyrážky zmizli. Navyše mi balenie vydržalo asi 3 mesiace, čo je celkom dlho. Preto som si po čase kúpila ďalšie balenie tohto zázraku. Neviem či to je spôsobené tým, že Garnier sa rozhodol pre zmenu zloženia tohto krému, alebo sa zmenila moja pleť, no druhý krém už nebol taký účinný ako jeho predchodca. Hoci som ho nanášala pravidelne, akné už neliečil tak dobre, trvalo to dlhšie a mám pocit, že ani samotné balenie mi už tak dlho nevydržalo. Na čas som na tento produkt zanevrela a používala som len vyššie spomenutý Garnier Pure 3in1. Teraz som sa po rokoch opäť vrátila aj k pleťovej starostlivosti proti akné Garnier Pure Active, no opäť raz prišlo sklamanie. Dokonca mám pocit, že krém už nestíha poriadne hydratovať moju pleť, je akoby viac gélovitý a ak ho nanesiem vo väčšom množstve, začne sa droliť, šúpať. Pamätám sa, že to úplne prvé balenie som v pohode nanášala aj pod make-up, s ďalšími dvoma to už nebolo možné, s make-upom vôbec nespolupracovali, pri jeho nanášaní sa krém z tváre ošupoval, čo znemožnilo akúkoľvek aplikáciu make-upu. Určite je to z časti spôsobené tým, že moja pleť je staršia, predsalen sa vekom môže meniť, ale myslím že aj Garnier povolil pri výrobe tohto krému, resp. za tým je nové zloženie, ktoré mne osobne už až tak veľmi nevyhovuje. Je síce pravda, že pomáha zlepšiť stav pleti, ale trvá to už dlhšie a skôr by som povedala, že slúži hlavne ako prevencia, nie ako liečba, pričom s prvým balením som akné vedela aj krásne vyliečiť, s tými novými to už skrátka akosi nejde. Pokiaľ by som sa mala v obchode rozhodnúť, či si ho znovu vezmem, tak radšej nie. Myslím, že by mohol sadnúť mladšej pleti, dievčatám okolo 14-17 rokov, možno ešte aj v osemnástke. Avšak na moju o chvíľu 23-ročnú tvár už skrátka akosi nestíha. To ale neznamená, že produkt sám o sebe musí byť zlý, len je podľa mňa asi naozaj viac robený pre pubertálnu pleť.  Inak má krém 50ml, spotrebovať ho treba takisto do 12-tich mesiacov po otvorení. 


Poslednou vecou z modrého radu Garnier Pure je S.O.S. korektor, ktorý sa používa na lokálne ošetrenie nedokonalostí a ich stôp. Ide o hustejší gél v malej tyčinke, ktorý nanesiete priamo na vyrážku. Už po 5 hodinách by mal byť viditeľný výsledok. SOS korektor pomáha liečiť lokálne akné vďaka obsahu zinku, eukalyptu a vitamínu B3. Podľa výrobcu je určený pre pleť so sklonmi k nedokonalostiam, ktorá potrebuje ultra-efektívne riešenie pre cielenú a rýchlu pomoc. Neviditeľné a osviežujúce gélové zloženie rýchlo vysušuje nedokonalosti a redukuje stopy po nich. Vitamín B3 má maz-regulačné a regeneračné vlastnosti, kyselina salicylová sa pýši exfoliačnými a čistiacimi vlastnosťami. Za jeho účinkom stojí tiež dezinfikujúci eukalyptus a osviežujúci mentol. Aplikuje sa niekoľkokrát denne priamo na vyrážky, až kým nedokonalosti nezmiznú. V tomto prípade môžem potvrdiť jeho účinnosť. Tá však opäť závisí od závažnosti nedokonalosti pleti. Určite to nie je výrobok, ktorý by pomohol na veľmi rozšírené akné, predsalen sa jedná o produkt pre lokálne použitie, teda ak sa vám z času na čas objaví jedna či dve vyrážky a potrebujete sa ich rýchlo zbaviť. Vďaka svojmu malému baleniu (10ml) je to skvelý produkt do kabelky či na cestovanie. Nezabudnite ho používať na vyčistenú pleť, aby mohol lepšie preniknúť do pleti. Rovnako ako predošlé produkty je nutné spotrebovať korektor do 12-tich mesiacov od otvorenia. 
Ďakujem, že ste si prečítali ďalší môj článok. Budem rada ak sa v komentároch so mnou podelíte o vaše skúsenosti s Garnierom alebo mi napíšete aké produkty pomohli v boji proti nedokonalostiam vám a naopak, s ktorými produktmi nemáte dobrú skúsenosť. Prajem vám nádherný deň :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)