27. júna 2014

Láska pod olivovníkom

Krásny večer všetkým!
Prerábka blogu sa pomaly blíži ku koncu a ja sa opäť dostávam k písaniu článkov. Keďže som sa už dávno nevenovala žiadnemu produktu z radu starostlivosti o telo, dnes vám predstavím olivové telové maslo značky Ziaja. Čitateľky, ktoré pravidelne sledujú môj blog veľmi dobre vedia, že značka Ziaja patrí k mojim najobľúbenejším a na blogu sa objavuje pomerne často. Veľmi sa teším, že sa táto kozmetická značka objavuje na pultoch obchodov v čoraz väčšom zastúpení a bola by škoda, keby ste jej nevenovali svoju pozornosť.





Telové maslo prírodná oliva je určené pre normálnu a suchú pleť. Hlavným cieľom je liporegenerácia pokožky tela, telové maslo pomáha dopĺňať nedostatok lipidov a regeneruje prirodzenú ochrannú bariéru pokožky. Pokožka je po používaní jemnejšia a pružnejšia. O krásu tela sa stará obsiahnutý vitamín E, omega 3 a omega 6. 

Ziaja olivové telové maslo som si obľúbila najmä počas zimy, kedy rada siaham po hutnejších krémoch nielen na tvár, ale aj na telo. Práve z tohto dôvodu mi maximálne vyhovuje maslová konzistencia tohto produktu. Odkedy sa na trhu objavili telové masla rôznych značiek, mala som možnosť vyskúšať ich hneď niekoľko. Moje skúsenosti však neboli vždy pozitívne a to najmä pokiaľ išlo o rozotierateľnosť produktov - niektoré sa veľmi ťažko zapracovávali do pokožky a preto sa stalo, že som ich spotrebovala veľmi rýchlo. Balenie tohoto produktu má 200ml a spočiatku som sa obávala, že sa minie rovnako rýchlo ako sa mi to stalo u konkurenčných značiek, avšak telové maslo od Ziaje bolo pre mňa niečím nekonečne jemným, krásne homogénnym a rozotieranie po tele mi nerobilo žiadny problém. Spomínaných 200 mililitrov mi vydržalo celú zimu a časť jari. Vďaka príjemnej konzistencii stačilo na jedno natretie celého tela ozaj malé množstvo. Telové maslo hoci je omnoho hustejšie oproti bežným telovým mliekam, po tele krásne kĺže, pokožku bohate hydratuje a rýchlo sa do nej vstrebáva. Telo neostáva mastné a preto sa takmer okamžite po nanesení môžete obliecť. 


Telové maslá značky Ziaja v sebe majú bohatý komplex aktívnych zložiek, v prípade olivového masielka sú to vitamíny a nenasýtené mastné kyseliny. Tie vplývajú na jemnosť a pružnosť pokožky, ktorú som po dlhšom používaní viditeľne pozorovala. Predtým hoci som bola zvyknutá používať telové mlieka, moja pokožka bola na dotyk akoby hrubá, nepripadala som si moc žensky. Po niekoľkých týždňoch používania olivového masla od Ziaje som cítila, že mám telo na dotyk jemnejšie, pokožka bola akoby mäkšia, ženskejšia. Všimla som si tiež, že v oblasti stehien ustúpila začínajúca celulitída, čo bolo pre mňa ozaj veľmi príjemné plus. S obyčajnými telovými mliekami sa mi tento efekt nikdy nepodarilo dosiahnuť, hoci šlo len o prvé začínajúce štádium, kedy je celulitídu vidno len pri stlačení kože. 

Čo ma trochu prekvapilo bola vôňa produktu. Z olivovej rady mám doma aj krém na ruky, no vôňa krému na ruky a telového masla nie je totožná. Viac sa mi páči vôňa olivového masielka na telo, ktorá na mňa pôsobila ukľudňujúco, veľmi relaxačne, z tela ju bolo naozaj dlho cítiť a ja som si ju užívala do posledného momentu. Nešlo o žiadnu umelú vôňu, ktorá sa vám snaží nasilu votrieť, práve naopak.. Bola to vôňa, ktorú som sama vyhľadávala, naozaj veľmi príjemná. Tie z vás, ktoré tento produkt mali možnosť vyskúšať zaiste vedia o čom hovorím. Dovolím si tvrdiť, že ide o jednu z najkrajších vôní s akými som sa doposiaľ pri telovej kozmetike stretla. 

Aby som to zhrnula, tento výrobok bol pre mňa výborným spoločníkom počas chladných mesiacov. Pokožku výborne hydratuje, zjemňuje a zvyšuje jej pružnosť. 200 ml balenie vydrží kľudne aj 4-5 mesiacov a jeho cena 6,79 EUR naprosto zodpovedá kvalite produktu. Tento olivový body butter Ziaja radím medzi TOP produkty, aké mi kedy prešli rukami a rozhodne si ho znovu na zimu kúpim, pretože je to investícia, ktorú neoľutujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)