11. augusta 2014

Ovocná kozmetika pre vlasy a telo

Krásny deň, krásavice!
Fanúšičky na facebooku veľmi dobre vedia, že tento týždeň sa budem venovať výhradne kozmetike dcérskych značiek mojej obľúbenej drogérie a síce značkám Alverde a Balea. Verím, že obe značky sú všetkým z vás dosť známe. Zatiaľ čo značku Balea môžeme označiť za klasickú drogériu, pri produktoch Alverde už hovoríme o prírodnej kozmetike. Dnes vám chcem predstaviť až tri produkty, ktoré sa o mňa a moje telo starali niekoľko týždňov. O moje dojmy sa s vami ako vždy rada podelím a preto čítajte článok ďalej.





V apríli minulého roku si pre nás Balea pripravila krásnu ovocnú limitovanú edíciu sprchových gélov a telových mliek, z ktorej sa mi podarilo ukoristiť si prípravky Hawaii Pineapple. Ako to už u väčšiny blogerok býva zvykom, máme také zásoby kozmetiky, že to istý čas trvá kým sa dostaneme k používaniu noviniek. To bol presne aj môj prípad a tak som ananásovú Baleu používala až niekedy začiatkom tohto roku (vďaka ti Bože za tak dlhú trvanlivosť produktov). Nedávno ma však jedna čitateľka upozornila, že by mali byť tieto produkty ešte v predaji a tak som si povedala, že nebude naškodu keď im predsalen dám na blogu priestor aj keď ide o minuloročnú limitku. 


Sprchový gél Hawaii Pineapple od Balei ma prekvapil zelenou farbou. Osobne by som teda očakávala žltý nádych sprchového gélu, no nestalo sa. Takže aký je tento zelený fešáčik? Konzistencia sprchového gélu je riedka až stredne hustá a ako sme pri Balea sprcháčoch zvyknuté, dobre pení. Ako som už spomínala v niektorom z predošlých článkov, vždy pri sprchovaní používam špongiu, ktorá penu ešte viac podporí. Čo ma ale mrzí je, že produkt nevonia úplne ako čerstvý ananás. Pripravte sa skrátka na chemickú napodobeninu tohto exotického ovocia. Samotný sprchový gél je silnejšie parfemovaný, no po opláchnutí ho z pokožky takmer necítiť.

Hodnotenie produktu - 3 alebo produkt, ktorého kúpu treba zvážiť




Jeho vôňu však podporí telové mlieko z rovnakej línie. Mliečko má podľa mňa na leto ideálnu, skôr redšiu konzistenciu, ktorá sa veľmi dobre rozotiera. Je pravdou, že chvíľu trvá kým sa vstrebe do pokožky, no nádherne ju prevonia. Hydratačná schopnosť telového mlieka Balea Hawaii Pineapple je slabšia než by som si želala, preto som sa týmto telovým mliekom zvykla natierať aj dvakrát denne. Na druhú stranu osviežujúca vôňa ananásu v lete dobre padne, takže mi to až tak nevadilo.

Hodnotenie produktu - 3 alebo produkt, ktorého kúpu treba zvážiť



Čo mi vadí viac je to, že hoci máte pocit, že z fľaštičky už skrátka viac produktu nedostanete, on sa tam stále skrýva. Pre ukážku som rozstrihla balenia oboch produktov a strčila do nich špilku, pomocou ktorej som odmerala množstvo zvyškov. Zatiaľ čo vo fľaši od sprchového gélu ostalo zanedbateľné množstvo produktu, v balení telového mlieka ostali ešte dobre 2 centimetre mliečka. Áno, bavíme sa tu síce o kozmetike za pár drobných, ale načo plytvať produktmi a ničiť prírodu? Od pohľadu tipujem, že množstvo, ktoré už z tuby nešlo vytlačiť vystačí tak na dve použitia a vyhoďte každý mesiac takéto zvyšky a máte jeden nový produkt na ďalší mesiac. Veď viete ako to je - evríčko k evríčku a zrazu je peňaženka prázdna.



Do tretice vám chcem predstaviť ovocný šampón, ktorý možno mnohé z vás v regáli prehliadli. Väčšinou ho vidím na spodných policiach a tak sa niet čo čudovať. Je to však obrovská škoda, lebo ide o fajn produkt, ku ktorému sa aj ja sama rada vraciam. Šampóny musím často striedať, takže nikdy nespotrebujem dve fľaše po sebe, no odkedy som ho pred dvoma rokmi objavila v nitrianskej DM drogérii, mám už asi tretie balenie. Ide o vitamínový šampón pre suché a namáhané vlasy. Prvé čo ma šokovalo bola cena 1,09 EUR. Druhý šok bol objem 500ml. Tretí šok bola kvalita tohto šampónu. Jednoduchý a nenápadný biely obal s oranžovým popisom sa v regáli skutočne ľahko prehliadne, no skúste sa po ňom poobzerať pri vašej najbližšej návšteve DM-ky. Výrobca uvádza, že Balea vitamínový šampón s ovocným komplexom a vitamínom B3 zásobuje suché a namáhané vlasy vlhkosťou. Jemná ošetrujúca formula so vzácnym ovocným komplexom z papáje, fíg a ananásu jemne čistí vlasy a pokožku hlavy. Ovocná vôňa dodáva pocit dlhotrvajúcej sviežosti. Za seba a moje vlasy musím povedať, že tento šampón na mňa vážne urobil dobrý dojem. Veď inak by som sa k nemu toľkokrát nevracala. 


Ovocný šampón od Balei dobre pení a ako asi mnohé z vás vedia, za penivosťou kozmetických produktov sa skrýva SLS (sodium laureth sulfate). Bohužiaľ aj tento produkt ho obsahuje a že toho SLS-čka nie je málo vás presvedčí aj postavenie SLS na druhom mieste v zložení. Naopak spomínané extrakty z ovocia sa nachádzajú až na posledných miestach zloženia, čo je škoda, ale pri takej cene je to asi aj pochopiteľné. Tak či onak - šampón vlasy dôkladne umyje a zanechá ich krásne hebké a voňavé. Nerátajte s tým, že vám zacelí rozštiepené končeky a udeje sa zázrak. To v jeho moci žiaľ nie je. Za to ale namáhané vlasy a suché vlasy budú pôsobiť zdravšie a na pohľad krajšie. Už som ho stihla odporučiť aj niekoľkým kamarátkam a viaceré z nich si ho pochvaľovali. Šampón treba po nanesení nechať chvíľku pôsobiť a až potom ho z vlasov vypláchnuť. Vlasy sa vydržia niekoľko dní nemastiť a vôňu z nich cítiť aj druhý deň. :-)


Na záver ešte otázka pre vás. Máte alebo mali ste niektorý z týchto produktov? Používate kozmetiku značky Balea? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)