28. septembra 2014

Ziaja krém na ruky s kozím mliekom

Krásne slnečné popoludnie, dámy! 
Ani si nepamätám kedy naposledy svietilo slnko a tak si dnešný deň užívam naplno. Máte tiež ten pocit radosti, keď sa zobudíte do slnečného dňa? Ja rozhodne áno. Hneď ma to nabije pozitívnou energiou a som omnoho veselšia. Aj túto recenziu píšem s úsmevom na tvári, no nie je to iba kvôli krásnemu počasiu, ale hlavne kvôli tomu, že sa s vami môžem podeliť o ďalší produkt, ktorý som si zamilovala. Ako som už včera naznačila, predstavím vám ďalší z krémov na ruky od Ziaje. Tentokrát to bude krém na ruky a nechty s kozím mliekom. Verím, že sa tešíte. :-)





Ako vidíte, krémik má nádherné elegantné biele balenie so striebornou kozou. Štandardný vysoký a plochý obal v sebe skrýva ten najlepší poklad s bohatým zložením. Tento krém je určený pre suchú pokožku a pokožku náchylnú k tvorbe vrások, takže o ňom určite povedzte aj maminke. Podľa popisu výrobcu zaisťuje intenzívnu hydratáciu a pružnosť pokožky. Napomáha regenerácii suchej a málo pružnej pokožky a zmäkčuje ju. Rovnako ako olivový krém na ruky tej istej značky, aj krém s kozím mliekom posilňuje nechty a zabraňuje ich štiepeniu a lámaniu.


Čo vás ale určite zaujíma viac ako popis výrobcu je, či tento produkt funguje aj v praxi. A musím vás potešiť - funguje! Je hustý rovnako ako aj ostatné krémy na ruky značky Ziaja. Výborne sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva do pokožky a nezanecháva ju mastnú ani lepkavú. Podľa stavu mojich rúk volím aj množstvo naneseného krému, našťastie však tento krém nerobí problémy ani pri nanesení väčšieho množstva. Všetko sa hravo a rýchlo krásne vstrebe do pokožky, za čo má u mňa obrovitánske plus. 


Krém na ruky a nechty Ziaja kozie mlieko má typickú vôňu na akú som zvyknutá z detstva. Neviem ju presne definovať, je to proste neutrálna vôňa, takže krému sa nemusia báť ani muži. Pri pravidelnom používaní cítim, že je pokožka mojich rúk podstatne jemnejšia a v chladnom počasí nepraská. Krém rada používam hlavne po umývaní riadov, ktoré mojim rukám dvakrát neprospieva a tie potom potrebujú poriadnu dávku hydratácie. Našťastie však viem, na koho sa môžem spoľahnúť. ;-)


Rovnako ako predošlý olivový a kakaový krém na ruky, aj krém s kozím mliekom je dermatologicky testovaný a má neutrálne pH. Objem balenia je 80ml, cena sa pohybuje okolo troch eur. Zloženie produktu si môžete prečítať na fotografii vyššie. 

Verím, že tie z vás, ktoré tento malý biely zázrak vyskúšali, boli rovnako spokojné ako ja. Som nesmierne rada, že som našla krém na ruky, ktorý ich krásne hydratuje a zároveň sa rýchlo vstrebáva bez mastného či lepkavého pocitu. Táto vlastnosť je u mňa pri krémoch nesmierne dôležitá a verím, že nie som jediná kto hľadá rovnako spoľahlivý produkt. Ziaja krém na ruky s kozím mliekom môžem každému odporúčať. Už som naň naučila niekoľko kamarátok a teší ma, že im vyhovuje. Určite ho vyskúšajte aj vy a dajte mi vedieť, ako ste s ním spokojné!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)