4. októbra 2014

Ziaja mazadlo na telo s kozím mliekom

Krásny deň všetkým!

Víkend sa nám konečne začal a my si môžme bez obáv vyložiť nohy, pripraviť kávu a vychutnať si kúsok pohody. Po včerajšom do it yourself návode a stredajšom článku future stars sa dnes opäť budem venovať recenzovaniu kozmetiky. Ešte stále vám dlžím recenziu na Ziaja produkty, ktoré používam denne, takže poďme to všetko pekne krásne dohnať. 





Aby som nepretrhla líniu recenzií na rad s kozím mliekom, aj dnes sa povenujeme jednému bielemu krásavcovi. Mnohé z vás už asi tušia aký produkt mám namysli, no tým ostatným našepkám, že si niečo povieme o starostlivosti o telo. Áno je to tak, posledným produktom z rady goat's milk, ktorý vlastním je telové mliečko

Priznám sa, že tento produkt som dostala na testovanie už naozaj dávno, no keďže je to obrovitánske 400ml balenie, tak to chvíľu trvá kým sa človek dostane až naspodok balenia. Navyše je toto telové mliečko hustejšie a ja osobne hustejšiu konzistenciu preferujem skôr v jeseni a zime. V lete mám radšej redšie produkty, takže som si pri používaní tohto hustého fešáčika urobila počas leta pauzu a teraz v jeho používaní opäť pokračujem. A ďalšie plus je, že je toto telové mlieko s kozím mliekom určené práve pre suchú pokožku, s čím ja mám problémy obzvlášť v Nitre. Našťastie je trvanlivosť produktu skutočne dlhá, takže mu malá prestávka v používaní vôbec neuškodila. 


Ako som už spomenula, mliečko je stredne husté až husté a určené pre suchú a normálnu pokožku. Objem balenia je 400ml, takže naozaj štedrá nádielka zo strany výrobcu. Podľa popisu na etikete pôsobí tento produkt upravujúco v epiderme, intenzívne hydratuje a vyhladzuje pokožku. Zároveň ju výrazne zjemňuje. Použitie je úplne klasické - jednoducho mliečko natriete na pokožku a počkáte kým sa vstrebe. Toto telové mlieko používam už nejaký ten piatok a tak som mala dostatok času vytvoriť si naň názor a zároveň ho porovnať s kakaovým telovým mliekom rovnakej značky


Telovým mliekom sa natieram každý večer po osprchovaní. Napriek hustejšej konzistencii nie je problém ho krásne rozotrieť po celom tele. Množstvo na jedno použitie tiež nie je príliš veľké, takže produkt vydrží niekoľko mesiacov. Čo ja osobne veľmi oceňujem, je pumpičkový aplikátor s uzamykaním. Rovnako ako pri jeho kakaovom kamarátovi si aj toto mlieko položím na stôl a už si ho len napumpujem do dlane podľa potreby. Je to veľmi praktické a pohodlné, čudujem sa prečo pumpičkou nie sú už dávno vybavené všetky podobné produkty. 


Prejdem ale k vlastnostiam body lotionu s kozím mliekom. V prvom rade spomeniem, že hlavnými zložkami v tomto mlieku sú vitamín A a zložky z kozieho mlieka, ktoré majú na pokožku blahodárny účinok. S rozotieraním nie je žiaden problém. Naproti jeho kakaovému kamošovi ale tomuto mliečku očosi dlhšie trvá kým sa úplne vstrebe do pokožky. To by mi ani tak nevadilo, no čo mi prekáža je, že zanechá pokožku jemne mastnú. Nie je to síce žiadna katastrofa, je to naozaj len jemnučký mastný film, ktorý si človek vlastne ani neuvedomuje dokým neprejde po tele prstom, ale ja si na to neviem akosi zvyknúť. Ziaja goat's milk body lotion telo dobre hydratuje, v tomto smere nemám tomuto výrobku čo vytknúť. Pri dlhodobejšom používaní si všímam, že je moje telo naozaj jemnejšie, bohužiaľ ale vyhladenie, ktoré výrobca uvádza nebolo podľa mňa moc badateľné. 


Ak to mám v krátkosti zhodnotiť - telové mlieko Ziaja goat's milk je fajn produkt, ktorý krásne hydratuje a príjemne vonia. Môžem ho kľudne odporučiť aj vám. Mínusový bodík mu dávam len za mastný film, ktorý na pokožke zanecháva a tiež za to, že pokožku nevyhladí tak ako to uvádza výrobca a ako som ja možno očakávala. V ostatných smeroch som s ním spokojná a patrí medzi mojich obľúbencov.


Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)