7. decembra 2014

Krásna tvár s Himalaya Herbals čistiacou penou

Príjemné nedeľné ráno, milé moje!

Dnešný deň začínam rovnako ako aj ostatné dni - poriadným vyčistením tváre. K tomu mi slúži výborná pena na čistenie pleti od výrobcu Himalaya Herbals, ktorú používam už niekoľko mesiacov. Za ten čas som si ju skutočne stihla veľmi obľúbiť a niet sa čomu diviť. Je totiž vážne dobrá.




Pena na čistenie pleti sa v mojej zbierke produktov objavila už naozaj dávno a aj pri pravidelnom používaní mi vydržala hádam aj 5 dlhých mesiacov. Určená je pre normálnu až mastnú pleť, čiže v mojom prípade využiteľná po celý rok. Po tejto pene siaham hlavne ráno, kedy pleť potrebujem zbaviť bežných nečistôt, ktoré sa na ňu nachytali počas noci. Párkrát som s ňou skúšala aj večerné odlíčovanie, no mám pocit, že lepšie sa hodí na dočistenie pleti, než na úplné odstránenie make-upu. Ako vidíte, ide vlastne o zelenú vodičku, z ktorej čarovný aplikátor vyrobí veľmi jemnú penu. Tá sa nanáša na tvár a krúživými pohybmi ju zbavuje všetkých nežiadúcich nečistôt a mastnoty. 



Vďaka pene ľahkej ako pierko sa nemusíte obávať žiadneho nepríjemného drhnutia či dráždenia pleti. Pena je k pokožke veľmi nežná a zanecháva ju hodvábne hebkú bez zbytočného vysušenia. Hlavnou zložkou tohto produktu je rastlina Neem. Ide o jednu z najdôležitejších bylín pomáhajúcu pri kožných problémoch. Extrakt z jej semienok a listov má antibakteriálne a protiplesňové účinky, v semienkách a stopke sa nachádzajú horké a liečivé látky. Neem sa vyznačuje očisťujúcimi vlastnosťami, ktoré majú pozitívny účinok na kožné ochorenia a to predovšetkým zápalového a infekčného charakteru. Táto bylina pomáha liečiť akné, ekzémy, lupinu či alergickú dermatitídu.

Druhou zložkou je dobre známa kurkuma. Kurkuma je bežnou súčasťou ajurvédskej medicíny, kde sa používa na hojenie rán a liečbu kožných ochorení. Už niekoľko storočí na Ďalekom východe pripisujú kurkume magické vlastnosti. 


Čistiaca pleťová pena s neemom a kurkumou si ma získala aj svojou sviežosťou. Ten pocit, aký na pleti zanechá je proste neopísateľný. Pleť je krajšia, zdravšia a na pohľad žiarivejšia. Akné sa po pár dňoch používania začína vytrácať a pleť ostáva vyhladená. Tento skvelý výrobok od Himalaya Herbals je vyrobený v samotnom srdci Indie a nie je testovaný na zvieratách. Objem balenia je 150ml. Toto množstvo postačí pri pravidelnom používaní zhruba na 4-5 mesiacov. Po použití čistiacej pleťovej peny Purifying neem foaming face wash výrobca odporúča použiť peeling Purifying neem scrub a masku Purifying neem mask. Tým dosiahnete ešte lepšie výsledky. Pleťová čistiaca pena neobsahuje mydlá, je hypoalergénna, má klinicky preverenú účinnosť a je dermatologicky testovaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)