12. januára 2015

Sprej na čistenie kozmetických štetcov

Krásny pondelok, priatelia!

Skôr než prejdem k hlavnej téme tohoto článku, chcela by som medzi nami privítať nových odberateľov. Vždy ma veľmi poteší, keď čísielko pri odberoch stúpne a aj tento týždeň mi traja noví ľudkovia urobili nesmiernu radosť. Tak teda vitajte medzi nami, dúfam že sa u mňa budete cítiť skutočne dobre! :-) 

Presuňme sa teraz k podstate dnešného postu. Rada by som vám predstavila prvý sprej na čistenie kozmetických štetcov, ktorý kúpite v drogérii. Tento sprej mi zaslala na otestovanie spoločnosť DM drogerie markt, za čo som jej skutočne vďačná.





Ešte donedávna som kozmetické štetce - rovnako ako väčšina dievčat - čistila obyčajným šampónom. Priznám sa, že tento spôsob bol zdĺhavý, čo je pre mňa zbytočná komplikácia. Ono samotné "vykúpanie" kozmetických štetcov v umývadle by mi nerobilo problém, no to nekonečné schnutie bola proste katastrofa. Ak som chcela štetce použiť na druhý deň, musela som ich umývať večer a cez noc ich nechať schnúť. Teraz však nemusím na nič čakať, štetce jednoducho nasprejujem, vytriem a používam ďalej. Preto určite nie som jediná, koho potešil najnovší prírastok od značky Ebelin.

Sprej na čistenie kozmetických štetcov sa predáva za cenu 3,99€ a jeho objem je 100ml, čo je veľkosť vhodná aj na cestovanie. Práve počas cestovania sú čistiace a dezinfekčné spreje na štetce ideálnym spoločníkom, avšak rovnako dobre sa používajú aj v domácich podmienkach. Ich výhodu oproti klasickému šampónovaniu vidím hlavne v tom, že vďaka obsahu alkoholu štetce zároveň dezinfikujú. Tento efekt so šampónom jednoducho nedosiahnete, pretože hoci sa štetec môže javiť na oko čistý, v jeho útrobách sa stále skrývajú nežiadúce baktérie.


Ebelin sprej na čistenie kozmetických štetcov sa používa veľmi jednoducho - stačí ho nastriekať na štetiny, chvíľku nechať pôsobiť a následne štetec dočista krúživými pohybmi vytrieť o kúsok papierovej alebo látkovej servítky. Rýchle a ľahké ako facka!



Takmer okamžite po vytretí je štetec úplne suchý a pripravený na ďalšie používanie. Túto vlastnosť určite oceníte hlavne v prípade, ak cestujete a nemáte so sebou práve päť štetcov na líčenie očí, prípadne ak vaša zbierka štetcov nie je práve široká. Skvelou správou tiež je, že čistiaci sprej nijako neznižuje kvalitu štetín.



Z fotiek jasne vidíte, že sprej štetce krásne vyčistí od make-upu a inej dekoratívnej kozmetiky. Použité množstvo spreju sa logicky mení v závislosti od veľkosti štetca a miery jeho zašpinenia. Pre vašu predstavu pri čistení mojich cca 40-tich štetcov som spotrebovala asi 1/5 produktu, čiže približne 20ml. Osobne mám dojem, že je to pomerne veľká spotreba, no do úvahy treba brať aj to, že som štetce nečistila zhruba mesiac a teda tento proces silno pripomínal čistenie prasiatok kvalitne vyváľaných v blate. ;-)


Tak či onak som veľmi rada, že konečne niektorú z kozmetických firiem napadlo vyrobiť takýto produkt a pretlačiť ho do kamenných predajní. Doteraz sme totižto boli nútené objednávať čističe kozmetických štetcov na internete alebo ich nakupovať v zahraničí za podstatne vyššiu cenu. Nuž, konečne tu máme niečo viac dostupné, niečo čo si môžeme kúpiť za pár eur a čo je dostupné každému z nás. Rozhodne by som tento sprej zaradila medzi must-have produkty a jeho kúpu plánujem i do budúcna. Za mňa teda palec hore. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)