15. júna 2015

Radovánky s výrobkami Ziaja Sensitive skin

Krásny neskorý večer, priatelia!
Už o pár dní odchádzam na dlhé mesiace preč, no ešte skôr než začnem baliť kufre, vás chcem zoznámiť s mojou kamarátkou Ziajou. Ak si spomínate, v článku o Balea púdrovej pleťovej vode som sa vám posťažovala, že s mojou pleťou to išlo rapídne dole. Za vinu som to dávala nevhodnému produktu a sľúbila som vám, že sa s vami podelím o fešákov, ktorí mi zachránili krk pleť. No a dnes nastal ten deň, kedy oficiálne zhodnotím prácu mojich záchrancov. Prosím, privítajte na scéne produkty z línie Ziaja Sensitive Skin





V prvom rade chcem poďakovať slovenskému zastúpeniu značky Ziaja, ktoré mi na testovanie poskytlo enzymatický pleťový peeling a denný pleťový krém z línie pre citlivú pleť. Pleťovú masku som si kúpila v košickej predajni Ziaja pre teba, ale objednať si ju môžete aj z eshopu dobrakozmetika.sk, kde nájdete nekonečnú ponuku výrobkov značky Ziaja ;-)


Ziaja sensitive denný krém




Starostlivosť o pleť už tradične začínam dôkladným očistením pomocou čistiaceho pleťového gélu, prípadne mlieka. Pleť dočistím micelárnou vodou a následne nanášam pleťový krém. Ako som už naznačila, v uplynulých mesiacoch bol mojim spoločníkom do voza aj do koča upokojujúci denný krém Ziaja sensitive skin. Tento pleťový krém je veľmi jemnej, stredne hustej konzistencie, ktorá umožňuje veľmi rýchlu a pohodlnú aplikáciu. Kedže je krém príjemne ľahký, na pleti nesedí. Práve naopak - pomerne rýchlo do nej vsiakne a zbytočne ju nezaťažuje. Nakoľko ide o líniu produktov určených pre citlivú pleť, v prípravkoch nenájdete žiadne silikóny, minerálne oleje ani parfum. Vďaka tomu pleť nie je zbytočne dráždená a je o ňu pekne postarané. Popis produktu od výrobcu je následovný: Emulzia jemnej konzistencie s hydratačnými a ochrannými vlastnosťami, určená pre citlivú, suchú a svrbivú pokožku. Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky, eliminuje začervenianie a pálenie pokožky, poskytuje okamžitý efekt upokojujúceho obkladu, redukuje drsnosť, suchosť a nadmerné odlupovanie epidermis, obnovuje správnu úroveň vody v pokožke, poskytuje dlhotrvajúcu hydratáciu a redukuje transepidermálnu stratu vody, regeneruje pokožku, chráni pred UVA a UVB slnečnými lúčmi, zabraňuje predčasnému starnutiu pleti. Účinné zložky: antileukine 6 - biologicky ochranný faktor (BPF), riasy Laminaria ochroleuca, triglyceridy kukuričného oleja, kyselina hyaluronová, olej canola, provitamín B5, fotostabilné UVA/UVB filtre. A teraz zase moja skúsenosť: hydratačné účinky krému môžem potvrdiť. Od ranného natierania až do večera bola pleť pekne napapaná, netrápila ma napnutá pleť ani iné nepríjemné pocity. Na čom mi ale záležalo omnoho viac bolo, aby som po nevhodnej púdrovej pleťovej vode odľahčila moju pleť a zbytočne ju nezaťažovala nie moc lichotivým zložením. Už som písala, že táto línia neobsahuje žiadne silikóny, minerálne oleje ani parfum, vďaka čomu si moja pleť skutočne oddýchla a vyhádzaná tvár sa pomaly ale isto začala dávať doporiadku. Po pár dňoch už bolo opäť všetko v najlepšom poriadku.

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt

Ziaja sensitive enzymatický peeling




Okrem pleťového krému som dvakrát týždenne používala enzymatický pleťový peeling z rovnakej línie produktov. Píling Ziaja sensitive skin je však iný než na aké som zvyknutá. Namiesto tradičných exfoliačných zrniečok u tohto produktu všetku prácu robia enzýmy. Rovnako ako denný upokojujúci krém, aj tento produkt je bez silikónov, parfumov a minerálnych olejov. Peeling má ľahkú gélovitú textúru a na pleť sa príjemne nanáša. Po nanesení sa nechá pôsobiť 10 až 15 minút a následne sa oplachuje teplou vodou. Pleť ostáva nádherne jemná, je zbavená všetkých odumretých buniek a pripravená na ďalšie produkty. Tento spôsob zbavovania sa mŕtvych buniek sa mi maximálne pozdáva a odporúčam ho nielen ľuďom, ktorí nepekne reagujú na klasické mechanické peelingy, ale vlastne všetkým vám, ktorí chcete svoju pleť potešiť niečím príjemne ľahkým. Za mňa teda aj v tomto prípade palec hore.

Hodnotenie produktu - 1* alebo môj svätý grál


Ziaja sensitive pleťová maska



Posledným produktom, o ktorom si dnes povieme, je hypoalergénna pleťová maska pre citlivú, suchú a podráždenú pleť. Ako zaiste viete, každý víkend si robím domáce SPA kúpele kedy svoje telo rozmaznávam príjemnou soľou do kúpeľa a pleťovými maskami. Tento víkend prišla na rad práve pleťová maska sensitive skin od Ziaje a ja som hneď oľutovala, že som si ich v tých Košiciach nenakúpila viac. Mám však taký tušák, že som ju videla aj v OD Tesco, takže nič nie je stratené! A keby aj nie, tak objednávka z eshopu dobrakozmetika.sk to stále istí ;-)

Späť k produktu... Ziaja pleťová maska sensitive skin má za úlohu upokojiť začervenanú pokožku a utíšiť prípadné pálenie. Pridanou hodnotou je tiež hydratačný a vyhladzujúci účinok, ktorý pleť jednoznačne ocení. Pri pravidelnom užívaní tohto produktu by ste takisto mali mať zvýšenú elasticitu pleti, ale to ja samozrejme po jednom použití nedokážem zhodnotiť. Výrobca odporúča masku používať 1-2krát týždenne. Aplikácia už klasicky v tenkej vrstve na vyčistenú tvár a krk, načo sa maska necháva pôsobiť po dobu 10-15 minút. Odstránenie pomocou vlažnej vody, prípadne vatovým tampónom. Osobne dávam prednosť zmývaniu či už masky alebo iných produktov vodou. Pre zvedavcov prikladám aj v tomto prípade zloženie, v ktorom by ste opäť márne hľadali silikóny, minerálne oleje či parfumáciu.

Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)