22. augusta 2015

Jednoduchý organizér na kozmetiku

Ahojte!
Pred štyrmi mesiacmi som vám ukázala, ako vyrobiť stojan na náušnice z recyklovaných kalendárov. Dnes sa opäť budem venovať recyklácii materiálu a podelím sa s vami o rýchly a jednoduchý návod ako vyrobiť organizér na kozmetiku. Môžete si doň uložiť čokoľvek čo vás napadne od pleťovej kozmetiky cez dekoratívku až po parfémy. Ja som stojan vyrábala pre svoje laky na nechty, keďže už ich mám vyše hlavy (jedného pekného dňa vám svoju zbierku snáď aj ukážem) a zaslúžia si pekný domov :-) 





Možno ste si všimli, že sa snažím písať hlavne jednoduché DIY návody, aby ste sa výroby jednotlivých kúskov nebáli. Častokrát preto siaham po veciach, ktoré pôvodne slúžili niečomu inému. Práca s nimi je vskutku nenáročná, keďže už majú nejaký ten tvar, ktorý vlastne len využívam vo svoj prospech. Navyše mi odpadá čas  na zháňanie materiálu a tiež šetrím financie, čo rozhodne nie je na zahodenie. O ekologickosti takto recyklovaných výrobkov ani nehovoriac. Okey, takže poďme si spolu pripraviť materiál a pomôcky a môžme sa pustiť do výroby.

Výroba organizéru na kozmetiku si žiada len 4 veci:
- škatuľku požadovaných rozmerov
- papierovú servítku alebo baliaci papier s motívom podľa vlastného vkusu
- lepidlo
- nožnice


Keď vidíte ako málo toho budeme potrebovať, asi vám je hneď jasný aj postup práce, ale pre istotu ho píšem tiež...

Krok číslo jedna - vnútornú stranu krabice potrieť lepidlom.
Krok číslo dva - obaliť krabicu servítkou ako keď balíte darčeky.
Krok číslo tri - skontrolovať či všetko drží ako má.



A zo škatuľky od bonboniéry sa razom stala škatuľka na kozmetiku s pekným kvetinovým motívom. Aké jednoduché, však? Tie z vás, ktoré ste viac zručné a trpezlivé, môžete si vyrobiť ešte mriežku, ktorá škatuľku rozdelí na samostatné okienka pre jednotlivé produkty. Pre mňa je to však zbytočné, keďže mám laky rôznych veľkostí a tvarov a výrobou univerzálnych okienok by som zbytočne prišla o drahocenné miesto v organizéri - verte mi, pri takmer 200 lakoch na nechty ste vďačné za každý milimeter priestoru.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)