15. októbra 2015

Balea vlhčené obrúsky na tvár v praktickom plastovom boxíku

Ahojte krásky!
Čistenie a odlíčovanie pleti môže byť niekedy trest boží, obzvlášť ak cestujete a nemáte k dispozícií tečúcu vodu. Tomu je ale koniec! Balea tentokrát prišla so skvelou vychytávkou, ktorá sa zmestí do každej kabelky. V dnešnej recenzii si predstavíme Balea hydratačné čistiace a odlíčovacie obrúsky na tvár. Za ich poskytnutie na testovanie vďačím slovenskému zastúpeniu DM drogerie markt.

Priznám sa, že voči takýmto produktom som často skeptická, stále mám pocit, že nedokážu nahradiť tradičné čistenie pleti a svoju prácu odvádzajú tak nejak polovičato. Na druhú stranu však dookola vidím ako si Lou kupuje vlhčené obrúsky Douglas a nekonečne ich ospevuje aké sú dokonalé a že má už asi sté balenie. Ale potvrdí sa to aj v prípade Balea obrúskov? Poďme to zistiť!






Ružovučké Balea čistiace obrúsky Summer Garden (v predaji tiež tyrkysové Fresh Purple - foto v komentároch) sa predávajú ako limitovaná edícia v dvojbalení (2 x 25 ks), ku ktorému je priložený praktický plastový uzatvárateľný box, takže pre domáce použitie si ich môžete šikovne schovať a druhé balenie hodiť len tak do kabelky či cestovnej tašky. Šikovná vecička pokiaľ idete na festival či stanovačku, kde prístup k vode jednoducho nemáte alebo proste len so sebou nechcete ťahať milión produktov. :)


Hydratačné obrúsky na tvár od Balei sľubujú dokonalé očistenie pleti, ako i odstránenie make-upu vrátane toho vodeodolného. Taktiež musím zdôrazniť, že vreckovky sú vhodné pre každý typ pleti a sú dermatologicky a oftamologicky testované, čiže sa vôbec nemusíte báť odličovania očí týmto produktom. To by bola teória. Ako ale obstáli v každodennom používaní ráno i večer? 



Ako som už zmienila vyššie, z podobných produktov mávam obavy, pretože predsalen obrúsky nepreniknú k pórom tak dobre, ako klasický čistiaci produkt. Vlhčené obrúsky od Balei majú rozdielne strany - jedna je vrúbkovaná a druhá úplne hladká, takže si môžete vybrať, s ktorou z nich sa vám lepšie pracuje. Ja som stavila na tú vrúbkovanú a dobre som urobila! Aj keď som sprvoti nečakala nejaké dôkladné vyčistenie pleti, v prípade Balea hydratačných a čistiacich obrúskov som ostala príjemne zaskočená keď som videla, koľko nečistôt na obrúsku po rannom očistení tváre ostalo. Aj tak som ale pre kontrolu pleť prešla ešte vatovým tampónom navlhčeným micelárnou vodou aby som videla, či na pleti nejaký ten sajrajt predsalen neostal. A ono světe, div se tampónik ostal čistý a krásne biely a moja pleť na dotyk nádherne jemná a príjemne hydratovaná. Takže pá-pá tampóny, nepotrebujem vás!





Fajn, to ale znamená len toľko, že zvládne odstrániť nečistoty z nenalíčenej pleti. Čo ale ak prídem nadránom domov z diskotéky a skutočne sa mi už nechce patlať na seba odlíčovacie mlieko? Postačia obrúsky? Uvidíme. Na sebe mám nude očné tiene, riasenku i vodeodolnú očnú linku. Beriem si obrúsok a nános líčidiel zotieram pár ťahmi. Najskôr tvár, potom oči. Aj keď na odlíčenie maskary potrebujem viac ťahov (dokonalé odlíčenie asi po 3-4 ťahoch, avšak bez akéhokoľvek väčšieho tlaku), všetko krásne zišlo dolu. Obrúsky sú dostatočne veľké (cca 18 x 20cm), dobre vlhčené vďaka čomu nevysychajú a s líčením si viacmenej hravo poradia. Na kompletné odlíčenie pleti i očí mi vystačil jeden obrúsok., takže aj pri odlíčovaní paráda!



Testovanie tohto produktu v ťažkých podmienkach života ženy ma donútilo uveriť, že obrúsky predsalen môžu byť až prekvapivo dobré a svoju prácu odvádzať na jedničku. Teda aspoň uvedené hydratačné čistiace a odlíčovacie obrúsky na pleť značky Balea. Po očistení pleť navyše zanechávajú jemne hydratovanú, takže na nejaké suchoty určite neumriete. Avšak je nutné povedať, že aj keď obrúsky pekne hydratujú a v provizórnych festivalových či výletných podmienkach bude hydratácia nadštandardná, z dlhodobého hľadiska plnohodnotný pleťový krém pravdepodobne nenahradia (hlavne ak máte skutočne suchú pokožku). Preto pri domácom používaní odporúčam pleť ešte obohatiť obľúbeným pleťovým krémom. O pár rokov sa vám za to tvárička určite odvďačí ;-)

Čo dodať záverom? Asi len rýchle zhrnutie pre tých, ktorým sa nechce čítať celý článok - set z limitovanej edície obsahuje 2 balenia čistiacich a odlíčovacích obrúskov, každé balenie ukrýva 25 vlhkých utierok. Ďalej v sete nájdete šikovný plastový box, do ktorého si môžete jedno z balení uložiť a obrúsky už len vyťahovať. Vlhčené utierky na tvár majú jednu stranu vrúbkovanú a druhú hladkú a z balenia sa vyťahujú po jednom. Hydratačné kapesníčky na tvár sú výborné ako pri rannom čistení, tak i pri odličovaní. Veľmi rýchlo si poriadia aj s odolnejším make-upom, preto ich môžete kľudne používať aj na vodeodolné produkty. Pri odlíčovaní očí sa nemusíte obávať dráždenia či štípania. Sú oftamologicky aj dermatologicky testované a vhodné pre každý typ pleti. Produkt je veľmi praktický ako na domáce použitie, tak i na cestovanie. Uzatváranie balenia dobre drží aj po niekoľkých týždňoch každodenného používania, vďaka čomu obrúsky zbytočne nevysychajú. Cena dvojbalenia v praktickom boxe je 2,99€. Za mňa rozhodne must-have produkt!



Hodnotenie produktu - 1 alebo must-have produkt



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)