15. júna 2016

Osviežujúca mätová limonáda s citrónom a uhorkou

Leto ma najviac baví hlavne pre svoju zdravšiu a ľahšiu kuchyňu. Telu dávam každé leto väčší či menší oddych od mäsa, snažím sa jesť ľahšie a diétnejšie jedlá a k tomu samozrejme patria aj svieže nápoje. Dnes vám prezradím recept na môj obľúbený detoxikačný nápoj. Je to samozrejme veľmi jednoduché a ingrediencie zoženiete na každom rohu. Bez cukru a bez pridaných éčok! 





Tento letný drink pijem takmer neustále a výsledky sú samozrejme viditeľné. Mám po ňom krajšiu pleť, lepšiu náladu, netrápi ma ťažký pocit v žalúdku, obsiahnutá uhorka mi krásne prečistí ľadviny a čo je hlavné - nemám chuť na sladké, takže tento nápoj považujem za skvelú vec na chudnutie. Nie žeby za vás spálil všetky tie kalórie z mňamóznych jedál, ktoré ste do seba napraskali počas letnej dovolenky, ale verte mi, že vám krásne potlačí chuť na sladkosti - a ako iste viete, bavíme sa tu o stovkách kalórii, ktoré by ste inak museli spáliť vo fitku. 


Takže čo vlastne do môjho detox drinku dávam? Nič záhadné v tom nemusíte hľadať, je to len klasická uhorka, citrón, čerstvá mäta a samozrejme studená voda. Umyté uhorky a citrón nakrájam na kolieska a do vody ešte vyšťavím extra polovicu citrónu. Mätu aj so stonkou vhodím do džbánu a celý nápoj poriadne premiešam. Aby som zbytočne nezvyšovala energetickú hodnotu nápoja, cukor tentokrát nechávam bokom a užívam si len prirodzený kontrast ovocia a zeleniny. Pre zvýraznenie chutí nechávam nápoj pred konzumáciou poriadne odstáť, aby sa vyluhovali všetky látky z ingrediencií. Kto chce, môže do detox drinku pridať kocky ľadu alebo ho dať schladiť do chladničky. Je to už na vás, či uprednostníte ľadové osvieženie, alebo si vychutnáte túto mňamku pri izbovej teplote. Dúfam, že vám tento nápoj bude chutiť a budete sa po ňom rovnako ako ja cítiť lepšie.

Aké drinky si zvyknete v letných mesiacoch robiť vy? Podstupujete počas roka detox organizmu a ktoré recepty sa osvedčili vám? Teším sa na vaše tipy dolu v komentároch. Majte sa krásne a užite si dnešný deň :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)