28. októbra 2017

Papájovo-mangový raj

Ahoj, ahoj, ahoj!

Ja viem, ja viem, dlho som sa tu neukázala, ale teraz som späť a prinášam vám novú recenziu. Podľa úvodnej fotky je vám zaiste všetkým jasné, že sa pozrieme na zúbok známej značke I love Cosmetics, ktorá sa preslávila hlavne hravými obalmi a samozrejme aj skvelou telovou kozmetikou, ktorá sa v nich ukrýva. Môžeme začať!




Na paškál si dnes vezmem jeden z ich najpredávanejších produktov a síce sprchový gél a penu do kúpeľa v jednom vo verzii mango a papája. Už odmala milujem tieto dve ovocia a tak nečudo, že som si vôňu tohto produktu okamžite zamilovala. O to viac nadšená som bola, keď som sladučkú explóziu letného ovocia cítila na svojej pokožke aj po vyjdení zo sprchy. Vôňa je veľmi výrazná, no prirodzená. Možno by ste to netipovali, no tento sprchový gél obsahuje prírodné výťažky z papáje a manga, takže je nielen voňavý, ale aj prospešný pre naše telo. Jedinečný vitamínový komplex, ktorý výrobca do tohto produktu vložil, má za úlohu pokožku zmäkčiť, hydratovať a udržať ju jemnú a pružnú. A to my ženy predsa chceme, nie?!

Aj keď stále sa bavíme o konvenčnej kozmetike, ktorej zloženie nájdete na stránkach výrobcu, rada by som vás upozornila, že produkt neobsahuje mydlá ani parabény a má vyvážené pH. Ak si na tieto veci potrpíte, určite na produkty I love cosmetics pozrite, myslím si, že je z čoho vyberať ;-)

Okey, úvod by sme mali za sebou, všetky tie rečičky o krásnej vôni a paraben free zložení sú síce pekné, ale aký tento produkt vlastne je? Nuž, jedným slovom dokonalý. Už pri malom množstve dokáže vytvoriť bohatú penu, vďaka čomu vám 100ml balenie vydrží až neuveriteľne dlho. Kvôli menšiemu objemu, než majú klasické sprchové gély, ho rada nosím na cesty, pretože väčšinou sa snažím zbaliť do čo najmenšej batožiny a zároveň potrebujem produkty v odolných obaloch, ktoré sa mi nevylejú medzi moje drahocennosti. Z toho vyplýva, že tento maznáčik je, ako sa hovorí, malý ale šikovný.

Už som spomínala, že po opláchnutí telo nádherne vonia, no a teraz si predstavte, ako úžasne musí voňať počas sprchovania. Je to ako keď vás transportujú do tropického raja a vy nemusíte vôbec, ale vôbec nič nerobiť, len si užívať tú nádheru. Že preháňam? No tak to vyskúšajte samé! Uvidíte, že mám pravdu ;-)

Hodnotenie produktu  - 1 alebo must-have produkt


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)