5. novembra 2017

Kozmetické adventné kalendáre pre ženy, ktoré chcú rozmaznávať svoju pleť, telo i vlasy

Krásne popoludnie, dámy!
Pevne verím, že ste si už stihli pozrieť môj včerajší článok s názvom Tie najkrajšie adventné kalendáre pre milovníčky dekoratívnej kozmetiky. Dnes by som chcela pokračovať kozmetickými adventnými kalendármi, ktoré ponúkajú výrobcovia ošetrujúcej kozmetiky na tvár a telo. Je ich síce trošičku menej než vo včerajšej nádielke, ale rozhodne stoja za to. Poďme sa na nich teda pozrieť.





adventný kalendár Beauty Treasures, značka NUXE, cena 58,80 eur

Nuxe Beauty Treasures je boxík s 10 produktami tejto legendárnej značky. Nájdete v ňom také skvosty ako napríklad Nuxellence Detox, Reve de Miel balzám na pery, Nuxe Huile Prodigieuse a iné. Za mňa ideálny darček pre mladé i staršie ženy.


adventný kalendár 24 Days of Beauty, značka The Body Shop, cena 45 libier

Základný adventný kalendár značky The Body Shop je určený všetkým ženám, ktoré hľadajú kvalitnú kozmetiku za rozumnú cenu. Nájdete v ňom mangové maslo na pery, pilníček na nechty, sprchový gél ružový grapefruit, špongiu, vanilkové mydlo a mnoho ďalších produktov. Rozhodne dobrá voľba.


adventný kalendar True Originals, značka Kiehl's x Disney, cena 55 dolárv

O kúsok luxusnejší a štipku drahší je tento červený Kiehl's True Originals adventný kalendár, ktorý vznikol spojením značiek Kiehl's a Disney. Kalendár dostal nádherný Disneyovský dizajn s Mickey Mousom, avšak rozhodne nie je určený len deťom. Nájdete v ňom hviezdne produkty z radu skincare. A aby ste po ich použití videli ako rastiete do krásy, výrobca pribalil aj milé zrkadielko.


adventný kalendár Dr. Hauschka, cena 74 dolárov

Adventný kalendár plný kozmetiky značky Dr. Hauschka má nenápadné červeno-biele balenie, no o to väčšie poklady sa v ňom skrývajú. Po otvorení všetkých políčok vám radosť bude robiť telová a pleťová kozmetika tejto vychýrenej značky. Len pripomeniem, že produkty sú 100% prírodného pôvodu, neobsahujú syntetické vône, farbivá, minerálne oleje, silikóny, parabény, ani konzervačné látky. Navyše neboli testované na zvieratách, čo sa v dnešnej dobe naozaj cení. Po použití sa budete cítiť pohodovo, sviežo a krásne. Čo viac si priať?!


adventný kalendár The home of natural beauty, predáva Holland & Barrett, cena 35 libier

Obrovskú radosť mám z tohto zeleného adventného kalendára, ktorý je plný prírodnej kozmetiky. Vďaka tomu si môžeme radosť urobiť aj my, milovníci eco kozmetiky. Balíček obsahuje 12 prírodných produktov rôznych značiek ako sú Dr. Organic či FaceTox. Šikovná vecička.


adventný kalendár The Ritual of Advent, značka Rituals, cena 50,58 libier

Ak hľadáte produkty, ktoré budú rozmaznávať vaše telo, zbystrite pozornosť! Značka Rituals ponúka adventný kalendár v tvare vianočného stromčeka, ktorý nielen že vyzerá naozaj kúzelne, navyše aj obsahuje samé kozmetické skvosty. Tak napríklad peelingové rukavice, relaxačné sérum, telový peeling sakura a aby bola atmosféra domácich kúpeľov dokonalá, nechýbajú ani elegantné sviečky. Tomu sa skrátka nedá odolať!


adventný kalendár 12 Days of Christmas - verzia USA, značka LUSH, cena 114,95 dolárov

Milovníci dlhých horúcich kúpeľov pozor! Značka LUSH prichádza s 12-dňovým adventným kalendárom, ktorý sa skladá z malých dúhových radostí. Čarovný kúpeľ si tak môžete vykúzliť každý deň. Adventný kalendár značky LUSH okrem šumivých bômb do kúpeľa obsahuje aj sprchové gély, mydlá či telový kondicionér. Navyše je vhodný aj pre vegánov! Rozhodne sa máte na čo tešiť. 


Luxury Advent Calendra, značka L'Occitane, cena 89 libier

L'Occitane - značka, ktorú milujú snáď všetci. Tento rok máme príležitosť vyskúšať 24 legendárnych produktov tohto výrobcu a to práve vďaka tomuto luxusnému adventnému kalendáru. Produkty ako balzám na pery Ultra Rich, čerešňový krém na ruky alebo mandľový sprchový olej sa túto zimu stanú hviezdami vašej kúpeľne.


Adventskalender, značka Kneipp, cena 48,75 eur

Ďalší z kozmetických adventných kalendárov, ktorý je určený milovníkom prírodnej kozmetiky. Tentokrát je reč o značke Kneipp. Balíček v sebe ukrýva kúpeľové poklady najrôznejších vôní. Ukryté produkty budú zaiste skvelými spoločníkmi počas dlhých zimných večerov. Užite si to!



adventný kalendár Hello December, suprise me!, značka Decléor, cena 76,45 eur

Na záver tu pre vás mám tento luxusný zlato-biely adventný kalendár s trefným názvom Hello December, suprise me!, ktorý je dielom luxusnej značky Decléor. Kalendár obsahuje 24 produktov, z toho 3 produkty sú v plnom balení, a hodí sa pre všetkých milovníkov skincare.


Tak čo, vybrali by ste si? Mojimi favoritmi z tejto desiatky adventných kalendárov sú jednoznačne balíčky od L'Occitane, Nuxe a Holland & Barrett. 

8 komentárov:

  1. ešte nikdy som nemala takýto adventný kalendár, ale žeby som tentokrát skúsila? :) vďaka za tipy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som zatiaľ nemala, práve preto ma to tento rok tak strašne láka :-)

      Odstrániť
  2. brala by som ten s prírodnou kozmetikou od The Holland :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne by sa páčil ten od Kneipp. Tento rok som si kúpila svoj kozmetický adventný kalendár po prvýkrát, vzala som ten od Alverde. Chcela som Baleu, ale žiaľ už bola vypredaná. Inak sa mi zdá, že to už výrobcovia s Vianocami preháňajú. Od novembra už začínajú predávať všetko ten sortiment a kalendáre to je dosť podobné, veď je ešte len november.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa rozhodujem medzi viacerými značkami, chcem ešte ísť omrknúť čo majú v obchodoch. Dosť ma láka ten od Essence a od Balei, ale keď vravíš, že už sú aj vypredané, no neviem, uvidím ako to dopadne u nás v meste.

      Odstrániť
  4. Adventné kalendáre sú krásne, najviac ma zaujal Loccitane a Nuxe, určite sa pôjdem po nejakých poobzerať. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adventný kalendár od L'occitane je fakt nadupaný :-)

      Odstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)