2. apríla 2018

Ako som na pol roka upadla do zabudnutia

Fakt je to už pol roka? Ups!


Ja viem, ja viem. S tým písaním blogov to fakt zanedbávam. Poviem vám pravdu, ani sa mi veľmi nechcelo a keď sa mi aj chcelo, nejak na to nebol priestor. Som ja vôbec dobrá blogerka? A som vôbec ešte blogerka? Začínam mať pochybnosti....


Čas od času sa určite aj vám stane, že skrátka nemáte na nič chuť, váš život sa točí len okolo práce a spánku, veľmi rýchleho obeda a znova odznova. V posledných mesiacoch som fakt nemala energiu po práci ešte niečo riešiť a tak mi prepáčte, že som to tu zanedbávala.

Pravdupovediac ani počas týchto štyroch voľných dní som sa tomu moc nevenovala, ale lepšie menej ako vôbec, no nie? Čo ma ale najviac mrzí je, že som stratila všetok kontakt s ostatnými blogermi a čitateľmi. Bude to kua ťažké nanovo vybudovať všetky moje blogy, začať sa im opäť venovať a pravidelne prispievať článkami, ktoré vás budú baviť. Nuž, je to výzva a ja ju chcem zdolať, pretože mi v živote naozaj chýba niečo, čo ma bude pravidelne napĺňať šťastím. A blogovanie bolo mojim koníčkom posledných 10 rokov, takže načo by som si hľadala nejaké nové hobby, keď som polovicu života strávila písaním?

Akurát mám obavy ako to všetko budem stíhať. Predsalen mám nový vzťah, v práci ma povýšili a aj okolo domu je stále čo robiť a to hlavne teraz, keď sa blíži jar a je potrebné sa (psychicky) pripraviť na jarné upratovanie. No nič, verím si, že to zvládnem. A aby toho nebolo málo, dávam si predsavzatie k zdravšiemu životu - už žiadna donáška fast foodu do práce, ale pekne poctivo urobená domáca desiata, ktorá zasýti a prospeje môjmu telu. Do toho zamiešať aj trocha viac pohybu, aby sa neopakovali moje mesačné záchvaty bolesti chrbta z februára.... Poviem vám, bolo to peklo!!! Ten pocit keď sa 5 hodín zvíjate od bolesti a nemôžete ani sedieť, ani ležať a ani stáť. Otras. Už som myslela, že je so mnou amen, ale po mesiaci či mesiaci a pol to konečne prestalo. Aj tak to bolo ako dostať jednu cez papuľu, proste také to keď vám život musí dať jasne najavo, že niečo robíte kurwa zle. Takže, dnes štartujem nový život, život plný radosti, zdravia a užívania si voľných chvíľ.

Verím, že to všetko dobre dopadne a my sa opäť budeme stretávať na tomto, alebo pokojne aj na mojich ďalších blogoch. Želám vám veselú veľkú noc, čo najmenej vody a žiadne smradľavé voňavky :) 



8 komentárov:

  1. Neboj sa, my sme na teba nezabudli a nedočkavo sme čakali na tvoj ďalší článok. To už je pol roka? To fakt? Letí to tak rýchlo...
    S tým chrbátom nezávidím, ja sa trápim už dva roky a poctivo cvičím v kuse, aby som veľmi netrpela. Ale to je investícia, ktorá sa nám stále vráti v dobrom späť.
    A zdravá strava taktiež, ja sa už od Vianoc snažím k niečomu dopracovať a ešte sa mi to nepodarilo. Ale verím, že po sviatkoch to pôjde ľahšie.
    Držím palce a tešíme sa že si späť.
    Blahoželám k novému vzťahu, k povýšeniu a na záver iba toľko: Si úžasná blogerka :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, tak to sú krásne slová. Ďakujem mnohokrát za podporu :)

      Odstrániť
  2. Je lepší dát si oraz, když člověk nemá chuť nic tvořit. Mám to samé teď s focením. Nevybavím si přesně, kdy to začalo, ale jak není chuť a nejsou ani nápady ...

    Příběhy z mlhy a éteru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, radšej si poriadne zresetovať hlavu a venovať sa istý čas niečomu inému, než robiť niečo nasilu.

      Odstrániť
  3. Dneska jsem na hodině Kreativních technik práce s informacemi zjistila, že prý je lepší tvůrčí bloky rozbíjet... Třeba automatickým psaním, nebo jenom hromaděním koncepčních článků (klidně i bez publikování) a snížením frekvence publikování (místo jednou týdně, jednou za měsíc). Prý to výrazně ovlivnuje budoucí kvalitu psaní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by u mňa asi nefungovalo, keďže ja nedokážem napísať ani jednu jedinú vetu keď mám práve takýto blok :-D

      Odstrániť
  4. Já si říkal, žes nějak chcípla. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že si článok dočítala až do konca. Neboj sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)